Va mycket skit det finns i naveln ;)

Ja, det upptäcker man förstår ni om man inte har så mycke o göra.
Och det har jag ju aldrig ;)

Nu har jag fått tag i åtminstone en utav personerna som jag ska ha till hjälp att klämma åt kommunen.
Därför kan jag roa mig med att rensa naveln en stund ;)

Jag kan lova, att det inte är vilka personer som helst jag har kontaktat. Det är ju bäst att se till att det är personer som har makt nog att ändra på redan tagna beslut. Eller hur? ;)

Nu ska jag åka till elgiganten och slå en tvättmaskin i huvet på dom. För jag SKA ha den reklamerad, och jag har konsumentverket bakom mig i det oxå. Jamen det FINNS ju folk som är till för oss vanliga stackare, då måste man ju använda dom juu ;)

hej svejs så länge

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen