skolan svarar skolinspektionen....

Idag kom skolans svar på min anmälan.

Jag är chockad över hur dom bemöter anmälan. Eller dom, det är ju bara en som uttalar sig, Rektor Johan Roos egna ord är tydligen det som gäller i alla lägen.

Ja, det kunde ju gå... kanske... om han höll sig till samma historia hela tiden.
Och den historien torde vara sanningen. Vecklar man in sig i lögner, som man ändrar efter humör och person man talar med, så har man snart vecklat in sig alldeles förfärligt ;)


Jag har 2 veckor på mig att svara, men har ikväll plockat fram dom flesta underlag som ska gå som bilagor i mitt svar tillbaka.

Håhåjaja, det gäller att ha papper på allt, eller vad säger ni ;)


Jag kan verka rörig emellanåt, men jag har allt dokumenterat, och jag hittar det när jag behöver ;)


Jag tycker nog skolan kan se fram emot en nervös sommar, för VAD är det för papper jag har ;)


nä, nu har jag gjort mig förtjänt av vila...


natti natt


Alla dunderkommentarer
Frk F har skrivit detta:

Heja Majsan! ge dem vad de tål!:)

Ewa S har skrivit detta:

Bråka med dig? Säga emot dig? Jag säger då det den siste idioten är inte född än. Då jag har lite bekantingar som känner nämnde rektor kanske man skall luska lite:-D. Skojar bara jag tror du klarar dig alldeles utmärkt på egen hand!

2009-06-25 @ 18:32:08
Ewa S har skrivit detta:

Bråka med dig? Säga emot dig? Jag säger då det den siste idioten är inte född än. Då jag har lite bekantingar som känner nämnde rektor kanske man skall luska lite:-D. Skojar bara jag tror du klarar dig alldeles utmärkt på egen hand!

2009-06-25 @ 18:32:24
AtDeHyDi har skrivit detta:

Ja, jag säger som Florsocker..ge dem vad de tål!

2009-06-26 @ 19:49:09
http://atdehydi.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen