Läser ni mail VARJE dag???

Det gör faktiskt inte jag, fast man skulle kunna tro nåt annat.

Såg ett mail för en stund sen, från skolan då det är bestämt att jag ska ta sonen för en överlämningsträff i morgon 10.20

Men jag kan inte den tiden. Om nu nån trodde att jag sitter hemma och pillar mig i naveln, käkar praliner, och kollar på såpor, typ dr Phil, så trodde dom fel.

Jag är uppbokad på måndagar den tiden. Varför kom ingen på tanken att fråga mig om jag kunde den tiden? Eller räknar man kallt med att jag bara ska stå i givakt när det behagar andra?

Tja.... räkna på det... jag räknar mina minuter efter mitt schema. Men hade någon frågat mig, hade jag kanske kunnat boka om lite i schemat. Men jag behöver förbereda mig också, jag klarar inte av att ändra i mitt schema med hur kort varsel som helst.

Jag kan inte ändra om det jag har inbokat i morgon, så sonen får åka till skolan som vanligt.

Jag hoppas att skolan hinner meddela övriga berörda så dom inte åker i onödan till det tänkta mötet ....

nu ska jag sova tänkte jag ;9


Alla dunderkommentarer
L har skrivit detta:

Nej, det gör inte jag alltid heller. Men visst förväntas vi göra det. Verkar lite puckat. En kompis till mig måste "mellanbo" i sin sommar stuga mellan två flyttar och kommer att vara utan dator. Lyckost! Det verkar så hälsosamt. Men Datorn kom väl tillpass i dag då jag behövde testa lite för att se hur jag skulle rösta. Vet dock egentligen inte hur mycket klokare jag blev för det.. Nåväl. Vilken fin blogg du har. Du har en skön "skrivstil".

/L

Katta & Doriz har skrivit detta:

Det är då man mailar tillbaka och avbokar. Samma dag. Helst tio minuter innan. Eller efter med förklaringen; vill ni vara säkra på att få fram meddelandet så ringer ni....

Jävla puckon!

2009-06-09 @ 22:53:13
http://www.kattarina.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen