Man KAN röka fast man inte röker ;)

Visste ni det??

Den här tanten lyckas då alltid snubbla över de mest knepiga grejer, och jag nu inte oförhappandes råkar snubbla så kan man ge sig fanken på att någon slänger knepiga grejer på mig...

Men den här gången snubbla jag nog mest skulle jag tro.

CIGARETTER!!!!!!
jomen, batteridriva, ja jag skrev om det förra veckan. Jo en lampa tänds när man "röker" så det ser ut som glöd, och ånga pyr ut ur truten.
Det fanns filter med nikotin men det ville jag minsann inte ha, det va ju just det beroendet jag skulle bli av me, den abstinensen får avhjälpas med tuggummi. Jag beställde utan nikotin.

Leveranstiden var längre än jag tänkt mig, helst skulle jag sett att dom skickade det veckan innan jag bestämde mig för att sluta, ja inte för att jag själv visste att jag skulle sluta, men nån sabla förbehållning kan dom ju ha på såna ställen o räkna ut det.

Nu kom dom idag ;) ;)
jippiiiieeee... o sablans skit så står det att batterit måste laddas i 8 timmar första gången. VARFÖR gör dom så mot mig?
På deras hemsida står det 12 timmar, men hur sjutton ska dom ha de. Hur ska jag veta vad som gäller när det står 2 olika saker? Och det fattar väl vem som helst att jag då väljer det enklaste och snabbaste alternativet, varför skulle jag inte. Får väl ladda det andra batteriet i 12 timmar då så blir alla nöjda ;)

Det smakar absolut ingenting, kan ju tyckas meningslöst då tänker nu varenda stackare som läser det här, eller om dom tycker jag är en stackare som går på vad skit som helst. Men då vill jag upplysa om att jag är den enda som lär mig av mina egna misstag, ingen annan.HAHAAA
Fast nu var det här då rakt inget misstag. Trots sin smaklöshet, och ingen som helst nikotinkick, så blev jag lugn som en filbunke. Att få hålla i den däringa stålpinnen eller va det nu är, samtidigt som jag kan blåsa ut lite ångrök som typ försvinner på mer än en hundradels sekund, var värt såååå mycket.
Mitt största problem är inte nikotinavgiftningen, det är själva pinnen att få hålla i den och pysa ut lite dimridåer som jag kan följa tills dom POFF e borta...

Tänk att jag minsann kan sitta i soffan med dylika olatheter. Blev så happy över detta, och vet nu med ännu större säkerhet att jag aldrig nånsin mer kommer att röka en cigarett i hela mitt liv, så länge jag har denna uppfinning att ta till vid större kriser. Jag tog mig ett litet glas vin som belöning för dessa 11 dagar utan både rök och vin ;)
Knasig belöning kan tyckas, men såå gott. och nu ska jag sova, för nu är jag trött .... ;)

ses i möörrn

Alla dunderkommentarer
Ann har skrivit detta:

God morgon! Nämen vad säger du? Finns det???

KlotterPlanket har skrivit detta:

Morgon, hur går det, låter som ett fynd din fusk cigg...hoppas ni får en underbar dag!



//M

2008-09-18 @ 06:53:38
http://klotterplanket.pitea.riksnet.se/ är min hemadress
A har skrivit detta:

God morgon...

Jag minns när jag försökte sluta röka en gång... Säkert femton år sedan. Det fanns då en plastcigarett att köpa på apoteket som man laddade med någon slags ampull med nikotin fast det lös inte i toppen och det kom ingen ånga. Den satt jag och sög på =O Hjälpte inte ett dugg... Men kul var det =) Fast jag håller med dig om att man nog behöver något att hålla i...

2008-09-18 @ 07:01:57
http://amittilivet.blogg.se/ är min hemadress
Jeanette har skrivit detta:

Det låter som en ursmart uppfinning tycker jag, för det är nog det som är svårast ändå, att inte ha ciggen att hålla i, dra in och blåsa ut. Rökare är nog ett konstigt folk, hihihi

Ha en bra rökfri dag!!

2008-09-18 @ 07:43:12
http://overhogdal.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen