Jayne damptants-utmanar ;)

Först ut att anta utmaningen under nästa vecka blir Jayne.

Hon bestämde sig för att skapa ordning bland mapparna i sin dator.
Hade nog aldrig kommit på tanken själv ;) vilket JÄTTEprojekt... eller?

Såå spännande ska det bli att se alla fina "hörnen" som dampat ur, propra,rena och fina nästa söndag ;)

Så här ser Jayne´s dator ut:

jayne ska rensa dator ;)


Läs om Jayne´s utmaning under vecka 39 ;)


Alla dunderkommentarer
jayne har skrivit detta:

ha ha ha ..ja du.. du frågade mej en gång om HUR jag kunde få struktur på sonens läxor... och så här ser den ut.. Här är en del mappar... V skola.. V läxor.. osv.. mail till skolan.. mail till skolverket.. ja om de legat I mapparna så... men nej.. lite här o lite där-.

Jag skapar mappar... är dukitg i början..sen ... ja..

MEN jag ska försöka.. börjar imorgon. Ska kasta bort sånt som jag inte vill ha...sen tänkte jag bränna fotona över till CD..



Min planering är..lägga över allt på ett USB minne... börja rensa mapp för mapp... ja...så får vi se.. hur långt jag hinner på en vecka.



Massor av kramar till dej

Korven har skrivit detta:

jag BORDE ta mig an det projektet, men det skulle ta över en månad! usch..



åh, va bra, I'm a daring person när det gäller kläder, men kul att inte bara jag gillar det.



jag skulle vilja vara duktig i ps, men det är jag INTE! Min header är totally done in paint, likaså min profilbild. ( men det är vår hemlis!)

2008-09-21 @ 23:23:52
http://enlitenkorv.blogg.se/ är min hemadress
lena har skrivit detta:

Detdär låter lite marigt hehe:)Tidskrävande.Må gott kram ,lena.

2008-09-22 @ 00:07:06
http://lenahellstrom.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen