Hål i väggen i Japan

Jag missade ju hål i väggen igår med Björn Gustafsson.
Men som alltid är youtube suveränt, där fanns redan avsnittet upplagt.

Men det bästa utav allt, jag hittade japanska programmet.
Jag har skrattat så tårarna sprutat...

Kolla bara in denna, helt underbar haha

Alla dunderkommentarer
Kajsa har skrivit detta:

haha det är så otroligt roligt! =D

bella har skrivit detta:

Mouhaha, det är grodyngel..XD hihi



Åh vad jag känner igen mig i det du skrev! verkligen! jag gick också in i mej själv och så! Och nej, ingen jävlas med mej heller längre! Det är rätt inställning :)



Åh, Björn var så söt!

2008-09-15 @ 13:28:35
http://misstricky.blogg.se/ är min hemadress
jayne har skrivit detta:

ja du... jag missde också det..ska kolla nätet!!!



Skolan , sonen... ja du.. Vi ska till BUP på torsdag, de ska sedan med till ett möte i skolan 13/10...

Min logoped tänker... vill göra ngt.

Men alltså.. vi har haft en del experter med oss på våra möten innan.. men skolan skyller ifrån sej eller så säger de bara: Ja ..det var inte bra, vi jobbar på det...

Skolverket lät dock som om de skulle ge oss rätt..men.. ja..jag vågar inte hopaps på ngt.

Men jag ska absolut fråga rektorn imorgon..för det första.. VAD skulle jag göra åt detta??? Skulle jag skämmas... skälla på sonen..eller vad?? Min uppgoft är att skicka honom till skolan... det gjorde jag. Han gick hemifrån 7.50... så... Hans uppgift är att gå till lektionerna.. men herregud på hans schema står slöjd.. det har han inte så... jaha..

VI gjorde alltså vår del.. som jag ser det.



Ska hälsa från syrran..."så sööööt han är..." Ja.. DIN son Majsan... hon kom också ihåg programmet direkt... NI fastnade...

2008-09-15 @ 13:29:39
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
KlotterPlanket har skrivit detta:

haha jag har ju sett detta länge på ELLEN, på TVN, hon har haft det ett tag - hål i väggen...



skrattar detta var skoj med japanerna

2008-09-15 @ 20:05:48
http://klotterplanket.pitea.riksnet.se/ är min hemadress
Kimberly har skrivit detta:

Wow det var en udda programide, men jag tror att jag avstår från mer tittande, har inte riktigt tålamod med de flesta tv-program. Men det var kul att se den Japanska varianten men drygt 8 minuters programtid räckte då väl.

2008-09-18 @ 21:48:44
http://vegangeekgirl.blogspot.com/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen