FLYTTA PÅ DIG!!!!

Det är då jävla märkligt, att alltid gubben gör sig ärenden precis där jag befinner mig. Som tex när jag ska plocka ur diskmaskinen, nog fan ska han då plötsligt göra kaffe.
DU STÅR I VÄÄÄGEN!! FÖRSVINN!!!
Sa jag inte, skrek jag inte heller. Det räckte med att jag tomt stirrande stod o trummade med fingrarna i bordet.

Hur e de frågar han lite försynt.
BRAAA.... *fräääs* så länge ingen pratar med mig.

Nehepp, då ska jag inte göra de sa han och trippade iväg... BRAA...

Har hittat något att lugna mig med när paniken blir för stor.
Ett spel. Hög musik, frenetiskt och HÅRT tryckande på tangenterna. När fingrarna har slutat krampa, kan jag resa mig upp igen ;)

Jag sa precis till gubben att låta mig vara om jag sitter vid datorn och spelar hög musik och ser vansinnigt arg ut ;) Det går liksom över.

Så, nu var andra dagen snart till ända. Med tuggummi och munspray överlever vi denna dag också.
Förresten hade det räckt att köpa vanlig pepparmintsspray i vilken form som helst. Med eller utan nikotin kan nog kvitta, det bränner i hela truten och det sista man vill ha är en cigarett... Så bra då....

Nu ska jag köra lite frenetiskt tryckande på tangenterna igen...

Alla dunderkommentarer
1000Bloggare.se har skrivit detta:

Missa inte 1000Bloggare.se, bli en av oss!

Bloggen är öppen för alla, sätt fart och hjälp oss att bli fler, den nya tidens åsiktsplank är HÄR.



Skriv och kommentera så mycket ni orkar och vill.



http://1000Bloggare.se

2008-09-08 @ 17:41:27
http://1000bloggare.se är min hemadress
Klotterplanket - Mia har skrivit detta:

Hejsan!

skulle kika in en snabbsväng, mår inge bra idag men fick ju se att du slutar röka juuuu...så j*kla bra...superbra jobbat, tycker det är så härligt då folk bestämmer sig för en sak och gör det, kämpar och verkligen försöker...Bra gjort!

tummen upp för dig*

2008-09-08 @ 18:46:25
http://klotterplanket.pitea.riksnet.se/ är min hemadress
Linda har skrivit detta:

Kreativt tänkande är vad pepparmintsprej och tuggummi är. Du kanske rent av har ett nytt mirakelmedel mot rökning där;)

Superbra jobbat!

2008-09-08 @ 19:53:19
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress
Anonym har skrivit detta:

Vååååågen gör sonen och jag

2008-09-08 @ 20:40:18

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen