Bristande impulskontroll

nää, inte jag va??? Kan jag aldrig tänka mig.

Såg en liiiten notis i tidningen om att dom sökte aktörer till en revy.
Himmel va kul, det skulle passa mig som handen i handsken. Spelade teater för ett antal år sen och jag bara ääälskade de ;)

Dom sökte oxå musiker och sömmerskor etc.

Jag slängde iväg ett mail, talade om vem jag var och vad jag hade gjort.
Sen hittade jag en hemsida med mer info.... det var nog lite mer omfattande än bara en revy *asg*

Men vilket urroligt jobb, dom skräddarsyr revyer för företag som behöver förändringar, kickoffer etc.
Jag tänkte ju direkt på hur effektivt det kunde va att sätta upp en revy för pedagoger och rektorer i syfte att få dom att förstå hur barn med särskilda behov har det och behöver för stöd.

Nåja, nu har jag ju skickat mailet, kan ju liksom inte plocka tillbaks de ;)
Vi får väl ses till middag sa han som sket i det blå skåpet ;)

Alla dunderkommentarer
jayne har skrivit detta:

hi hi hi...impulsivitet... är det ännu ett drag... kan du fråga din vän....hrmmm... Jag känner igen det.. PÅ så vis är mail inte bra för mej, egentligen.

Man reagerar..skriver och klickar ... så.. hm.. oj.. ehh..

Låter som ett toppen jobb, blir dte sån revy så ska jag fixa så sonens lärare får se den.



Svar: Japp...nu vet ju jag att de har köpt in en ny dator, ifall att... så imorgon är det jag som ska säga till rektorn. V går i nian, han har inte tid med att lämna in sina hjälpmedel varje månad. NU sitter han utan dem... hur ska han då klara det? Alla böcker finns ju där i... hur tänker man då???

Som vår kontakt på BUP (tror jag det var) som sa.. plockar man lärarnas planeringskalendrar för två veckor så skulle ni få se ngt kul... hur ska de klara sig då... ungefär så får man tänka sig att detta är för V... hur ska han klara sig?



Japp.. revy... jag har farsen klar... Välkommen till skolvärlden...Här kan allt hända och det gör det.

Ferhat har skrivit detta:

SV: haha okej xD men om du inte kan behöver du förstås inte rösta :D

2008-09-15 @ 21:05:45
http://ferhat.blogg.se/ är min hemadress
Jeanette har skrivit detta:

Nu har jag pratat med läkaren som inte skrev ut medicinen och fått en förklaring. Känns ganska bra för nu ksickar han en remiss istället så jag kanske får rätt behandling istället. Medicinen har hjälpt, men det har inte blivit 100 bra, så det här är väl bättre egentligen. Nåja, jag börjar bli van att det blir så här med mina mediciner, men jobbigt är det i alla fall.



Kul med revy ;), du är en hårding du!! :)

2008-09-15 @ 21:10:50
http://overhogdal.blogg.se/ är min hemadress
soffie har skrivit detta:

wow vem vet du kanske får det när de inser vilken himla intressant person du är:O)

hoppas din kväll varit bra min har varit skit ovän med sonen varit på ett pissigt apt,hjälp kan den bli värre nu`???

må gott

2008-09-15 @ 21:20:37
http://soffie69.blogg.se/ är min hemadress
Anonym har skrivit detta:

wow vem vet du kanske får det när de inser vilken himla intressant person du är:O)

hoppas din kväll varit bra min har varit skit ovän med sonen varit på ett pissigt apt,hjälp kan den bli värre nu`???

må gott

2008-09-15 @ 21:21:00

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen