Var är mina mail när någon kommenterar?

Varför har det slutat komma mail när någon kommenterar??
Ska jag behöva logga in för o kolla senaste kommentarer? Ibland kommenterar någon på jättegamla inlägg och får jag inget besked om de så har jag ju ingen aning. Man sitter ju liksom inte varje dag och går igenom allt man har skrivit genom åren, för o kolla om nån kommenterat :/

Är det nån mer som har problem med detta världsviktiga problem?


Igår så dök jag in i tjejerna rum med stora moppen. Fattar inte hur dom kan röja ner så förbannat. Eller jo det fattar jag ju, det kan vi ju alla väldigt bra här ;)

Jag gick igenom rummet i mina små fyrkanter, och det blev än mer påtagligt för mig vilket fantastiskt sätt att städa på.

Efter varje fyrkant blev det mer o mer ordning, och jag stökade inte ner under tiden eftersom jag strikt höll mig på ett ställe.
Det kändes tryggt att hela tiden veta att jag kunde bryta när som helst, och då kunna må gott över att jag gjort delar av rummet fint. Tack vare den tryggheten kunde jag stå ut och gå igenom hela rummet.
Det är alltid bra att veta att man har en exit ;)

Sista dan på utmaningen idag, och jag har faktiskt som ambition att fixa den idag. Energin och lusten till veckans utmaning har lyst med sin frånvaro. Kanske var det ett för stort projekt, eller kanske har det bara varit lite mycke annat som tagit mina krafter i besittning. Nåja.... vi får se vad jag kan åstadkomma idag ;)

Kanske hittar jag kraften att blogga mer regelbundet snart, och också besöka alla underbara människors bloggar.
Tror den kommer när jag får rensat hjärnan och bringat lite ordning härhemma. Just nu äter kaoset upp mig inifrån.

heej läänge

Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Jag loggar in på bloggen 20.000 gånger om dan ;) Så jag använder inte mailfunktionen...hehe

Kika in hos mig om du vill... Du får lite guldglitter av mig =)



Kram

Lisa Persson <3 har skrivit detta:

Kommer in och säger hej till dig och hoppas du får en underbar dag med höst värme och sol.

mvh lisa

2008-10-12 @ 09:38:57
http://unikajag.se är min hemadress
BippoQueer har skrivit detta:

Kan det inte vara ett av alla blogg.se:s tillkortakommanden, tror du, det där med mailen? Äsch då, ta det lugnt med bloggandet. När tiden och lusten finns, som jag brukar säga :)



Kram på dig Majsan!

2008-10-12 @ 11:49:15
http://bippoqueer.wordpress.com är min hemadress
Kimberly har skrivit detta:

Jag loggar aldrig ut från min blogg (ibland loggar den ut mig ändå) men jag ser kommentarer i min lilla lista över "senaste kommentarer"

2008-10-12 @ 19:16:04
http://vegangeekgirl.wordpress.com/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen