Välkomstskylt till öppna förskolan

Tänka sig att jag mitt i allt hann klart med skylten som jag lovat.
Dom har 30-årsjubileum på måndag, och ville hemskt gärna ha en ny skylt till dess.

Jag hakade igår upp mig hur den skulle hängas, och satt med skruv och annat och insåg, att det HÄR kommer att uppta hela min dag, med påföljd att jag blir superstressad, och TÄNK om det skulle bli snett av nån anledning.

Då var jag duktig och ringde till personalen på ÖF och sa att skylten är klar, men ni får lösa det med krokar själva ;)
Det är en liten seger varje gång jag kan släppa taget och inte fastna i mer bekymmer ;)

Så här blev skylten då ;)

Söt spelande nalle


Jamen självklart är internet på tåget ett MÅSTE haha...
1 timme och en kvart kvar så är vi framme....  gävle nästa nu ;)

Alla dunderkommentarer
Åsa har skrivit detta:

JÄTTEFIN Majsan :D

Alexandra har skrivit detta:

tycker det är kul att du är i mina trakter :)

2008-10-03 @ 16:04:08
http://alexandrauppsala.blogg.se/ är min hemadress
Ulrika har skrivit detta:

Den är verkligen jättefin!

Hoppas du får det lugnt och skönt.

2008-10-03 @ 17:55:16
http://nollkollcarlsson.wordpress.com är min hemadress
Rp har skrivit detta:

Love it!!Super fin, ha en underbar helg!



Mvh//Rp

2008-10-04 @ 08:56:57
Jeanette har skrivit detta:

Åh, vad fin den är!!

Du är så där duktig på att teckna och måla som jag alltid önskat att jag vore...

Hoppas allt varit bra i Hudiksvall!

2008-10-04 @ 23:44:46
http://overhogdal.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen