Välkommen hem familjens samordnare

zzzzzz.....

En liten kort notis blir det, jag kom hem tryggt o lugnt.
Internet funkade inte på vägen hem, och majsan var NÅÅÅGOT frustrerad över detta kan jag säga. Efter upprepade försök att få kontakt med omvärlden, fick jag helt enkelt ge upp, ja jag gav minsann inte upp förrens vi rullade in på stationen i göteborg, haha...

Men nu är jag hemma, och väntar på att folk ska vakna, och jag riktigt kan känna att jag är hemma i verkligheten ;)

Det är alltid lika kul att kastas in i stöket... *ironi* och helst när man finner barnens skor dränkta i saltvatten stående på badkarskanten halv 11 på kvällen......

En liten försiktig fråga var på sin plats, vad det var tänkt att dom skulle ha på fötterna idag...
Jo, det hade rotats fram andra, lite trånga men det funkar... blev svaret.

Skulle det funka för MIG att gå i trånga skor???
Nä, det skulle det inte, och det gör det inte för någon.

Va det är för problem med att använda skotorken vi har förstod jag aldrig, men nu är skorna nääästan torra i alla fall. Dom får stå en timme till, så kan dom ha dom idag.

Inte blev jag gladare av att vakna och höra lillfisan som smugit upp i vår säng i natt, alldeles bombtät i näsan av snor.
Jag trodde inte att någon hade missat att det inte är så lämpligt att vada till knäna i vatten vid den här årstiden....

I will be back ;)


Alla dunderkommentarer
m i @ har skrivit detta:

Hej!

ville bara önska en bra dag!!!


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen