Socialstyrelsen sammanträder idag....

Idag har då socialstyrelsen sammanträde hela dan i Falkenberg.
Dom ska prata psykisk ohälsa och hur rehabiliteringen kan förbättras. (ungefär så tror jag ;0 )

Självklart intressant, och därför tänker jag sitta där hela dan o spänna ögona i dom heheee
Jomen, klart jag måste lyssna på detta. Och dom vill ha människor med egna funktionshinder med så jag åker dit helt i egenskap av mig själv.

Och så får jag ju träffa BISAM oxå, alltid lika trevligt ;)
(Brukar-Inflytande-SAMordnare)
Så nu vet ni de ;)
Det är två personer i Halland som jobbar som detta, bägge med egna diagnoser. Kan det bli bättre? Någon som är anställd på landstinget för att tillgodose våra behov, och som DESSUTOM har ett inifrånperspektiv ;)

Fram för fler såna arbeten, på FK, Arbetsförmedlingen, kommunen etc etc
Har föreslagit detta många gånger, men huuu så skrämmande, ska dom behöva ha oss rännande runt sig dagarna i ända??

Nåja, vi får se vad denna dag bjuder på ;)

See you later
(kom just på att det börjar kl 9 i falkenberg så jag får nog röra lite på min nu)

Alla dunderkommentarer
Ulrika har skrivit detta:

Bor du i Falkenberg? Nästan hemma ju :-D Ja hos mig alltså. Eller är det kanske så att många samlas på ett och samma ställe och slumpen sa att Falkenberg it is.

Jeanette har skrivit detta:

Spännande!

Alla varianter av människor borde finnas överallt egentligen. Det skulle säkert skapa mer förståelse för både det ena och det andra.

Hoppas din fredagkväll blir/är bra!

2008-10-17 @ 22:14:11
http://overhogdal.blogg.se/ är min hemadress
Ulla har skrivit detta:

Godmorgon Majsan! Visst är det så...fler olia sorters människor borde vara representerade i kommuner och nämnder och föreningar. För att få allas syn på vad som är bra, men framförallt vad som kan förbättras. Det skulle alla tjäna på. Hoppas dagen var givande. /Kram!

2008-10-18 @ 06:48:08
http://ulla67.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen