Migräään heela dan!!!

Nu räcker de faktiskt
Har varit kass hela veckan, och tyckte faktiskt det kunde va bra nu.
Nähädå, vaknar i morse och känner mig faktiskt  rätt pigg. Men det gick ju uppenbarligen över i samma stund som någon drog ett hårt band över ögonen och pannan.
Jag hatar verkligen huvudvärk, man kan ju inte röra sig, och för att inte prata om alla ljud som ännu mer skär i hela hjärnan.

Ögonen har värkt nåt så fruktansvärt, och självklart så kom ju illamåendet som ett brev på posten oxå.

Har legat hela dan. Gubben hade bestämt igår att han skulle jobba idag, och plötsligt så skulle han ge sig iväg. Jaja, det löser sig väl alltid tänkte jag.
Men han såg att jag var likblek i ansiktet, orkade knappt andas heller. Så han blev hemma vilket jag är oerhört tacksam för. Jag kan va utan mat en vecka som kompensation ;)

Nu känns det något bättre, efter tredje bamylen för idag, så släppte det lite. Men jag är dödstrött så det lär bli tidigt i säng ikväll. Det är ju simskola tidigt i morron, och då vill jag minsann va me.

Måste bara då få skryta lite på tal om simskola. Min 4,5-åring tog silver-pingvinen förra helgen.
För att få det märket ska man simma 10 meter på valfritt sätt på grunt vatten. flyta 10 sek på grunt vatten, hoppa från kanten, och dyka en meter ner och hämta föremål på botten.
Jag är såååå stolt.
Hon är halvvägs till pingvinen gul oxå, då dom utförde provet på djupt vatten. Vad som ska till för att få den är 10 meter bröstsim oxå. Hon simmar 10 meter på rygg.
För detta fick hon hoppa över pingvin-kursen till våren och gå direkt på fisken, där målet är 25 meter.

Det är otroligt att se dessa små ta sig fram i bassängen helt på egen hand.

Hoppas jag mår bättre i morrn, hatar o va så här utslagen.

Kram till er alla...


Alla dunderkommentarer
jayne har skrivit detta:

usch,,, kan bara önska att du kryar på dej!!!!

Kram på dej

A har skrivit detta:

Hoppas du kryar på dig.....

Migrän är skit =(

Kram

2008-10-25 @ 21:41:16
http://amittilivet.blogg.se/ är min hemadress
m i @ har skrivit detta:

HejHej

vad skoja och vad duktig att simma så...förstår att du är stolt :-)



ha en skön vecka!

2008-10-27 @ 09:34:11
http://min-reflextion.blogspot.com/ är min hemadress
julia har skrivit detta:

så mysig me simskola vilka minnen man får :D

2008-10-27 @ 22:21:11
http://juliavalido.blogg.se/ är min hemadress
Kimberly har skrivit detta:

Hoppas du mår bättre snart! Syster och jag är också krassliga. Vänta förresten om autism är en sjukdom är ADHD det också då? Är det i såfall bara jag som är sjuk egentligen eftersom Syster är NT?



Gratulera din 4.5 åring från mig för sin strålande insats inom simning och märkestagning (FF rättstavning gillar inte simning och föreslog att jag istället skulle skriva svimning XD)

2008-10-28 @ 12:58:52
http://vegangeekgirl.wordpress.com/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen