Jag har rast

Jag är på rast, lååång rast.
Dagen har ägnats åt att måla klart en skylt, intervju i 2 timmar för bostonprojektet, skrivit inbjudan till medlemsmöte, svarat på en massa mail för föreningen.

Resten av tiden har jag ägnat åt japansk bildsudoku. Och gör så ännu.

Min hjärna är för full just nu, och det enda som hjälper mig till lite vila är sudoku, för då kan jag inte tänka på annat.

På fredag åker jag till hudiksvall (några andra nät-dampisar som ska dit??)
Skulle packat idag, men jag orkade bara inte.

Jooo, just de.... jag har rast!!

Alla dunderkommentarer
Alexandra har skrivit detta:

VAA? ska du till huddik :D det är ju jätte nära mig i Bollnäs ju!



Hur länge kommer du vara där, över dagen?


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen