Jag är ett sjukligt offer..

Så måste det vara... tror jag har smittat mig själv med min asperger eller nåt ..

Jag funkar bra fram till 2-tiden, känner mig helt okej, lite ont i halsen, trött, men annars inget alarmerande.

Sen trycker nån på off-knappen, ja det måste vara en nödbroms allra minst, för jag blir plötsligt dödstrött, får feber och känner mig urdassig.

Jag orkar med nöd o näppe laga till lite mat, sen sjunker jag ihop som en disktrasa...

Fast idag så har jag skrivit matlista för inhandling på måndag. Lagt i ordning lite papper jag MÅSTE fixa inom en vecka. Postat en blankett oxå faktiskt. Och köpt en soda-stream på superrea då coop öppnade här i byhålan idag.
Förresten måste folk va helt knäppa i *harkel*, sååå sabla billigt va det inte bara för det var premiär idag. Men där stod folk och köa, och det var kö i varenda kassa igenom HEEELA affärn, eller affär, det är ju för fanken ett varuhus. Hur orkar folk??? Jag skulle tro att det var en kötid på MINST 1 timma, möjligen 1½.

Varför använder man inte scanner när det finns såna??
Jag plockade till mig det jag skulle, trängde mig förbi köerna, fram till shop-express. Helt folktomt var det där, tog 10 min sammanlagt.

Ja, jag hade aldrig ställt mig i dom köerna överhuvudtaget , även om jag inte haft en scanner.

Så jag har gjort en del i dag ändå, men infektionen eller va fanken det är för smitta i kroppen gör mig inte direkt piggare.

Nu ska jag faktiskt va så trökig o besöka kudden, jag orkar inte hålla mig vaken...

sööta ni alla som kikar in här o kommenterar. När jag får energin tillbaka ska jag hälsa på er allihop ;)

NAAAAJTI


Alla dunderkommentarer
Lillith har skrivit detta:

Ja, vi måste vara sjukast i hela världen.



Majsan, vi tänker inte till en extra gång! :O fyyy oss.

2008-10-22 @ 21:38:23
Ewa S har skrivit detta:

Men räknas inte min förkylning då? Diagnoslös som jag är så är min förkylning ingen sjukdom då. Den är bara en liten bacill. Tjurar jättemycket vill också va tjuk jö

2008-10-23 @ 09:22:21
majsan67 har skrivit detta:

japp, så är det Ewa, jag är hemskt lessen. Man måste ha diagnos för att räknas som sjuk serru ;)



Du har bara hamnat i ett tillfälligt tillstånd av något slag ;)

trollhare har skrivit detta:

Jag använder inte scanner, för då måste man anmäla sig först. Jag tycker det är okej att vänta några minuter extra två gånger i veckan för att slippa ta kontakt med personal en enda gång. Vi kanske prioriterar olika? ;)

2008-10-23 @ 12:51:07
http://trollhare.wordpress.com är min hemadress
Linda har skrivit detta:

Det är nog bäst att du ändrar din kost, så du blir "frisk";)

Nu har jag äntligen uppdaterat min blogg, men någon uppmuntrande läsning är det inte.

2008-10-23 @ 17:04:00
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress
Linda har skrivit detta:

Ja, det får du

2008-10-23 @ 18:46:50
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress
Kimberly har skrivit detta:

Jag förstår inte heller att man inte använder scanner, shopexpress är det bästa som hänt shoppingen någonsin tror jag! Jag kan visserligen förstå trollhare jag tycker också det är jobbigt att kontakt med personal, utom på vårt lokala ICA då där de känner igen oss och många vet vad vi heter. På COOP hade jag sällskap och stöd av syster sjävskanning FTW! Det underlättar också när man har knapert med pengar att man har stenkoll på inköpssumman och man slipper otrevliga överraskningar i kassan. Numera är det ofta syster som handlar eftersom jag tycker det är jobbigt att gå i affärer med alla människor, ljud och diverse andra intryck.

2008-10-28 @ 12:53:52
http://vegangeekgirl.wordpress.com/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen