I DID IT!!! Utmaning klar!!

Jo minsann. Jag fixade det ;) För jag var ju tvungen eller hur??
Nä, det var jag självklart inte, jag KAN ju välja att strunta i det, och skylla på än det ena och än det fjärde. Men vem vinner på de? Inte jag i alla fall ;)

Jag startade den här utmaningen för att jag visste att jag någonstans skulle klara av att "tvinga" mig själv till att ta tag i saker, om jag talade om för "alla" att NU ska det ske.
Precis som med rökningen. JA, jag är fortfarande rökfri oxå ;)

Så efter vi varit med tjejerna i simhallen idag (äldsta dotterns simning var inställd, dock inte yngstas, men vi valde att åka till simhallen istället med bägge för att undvika bråk ;) )
När vi kom hem så packade gubben för några dagars jakt (är det bockjaktspremiär nu eller älg?.... älg säger sonen, han som har koll)
När han hade åkt så började jag, och jag blev KLAR. Slängde en jääädra massa plastmuggar, nappflaskor och skit....

Här är FÖRE:

jisses vilken röra

Och EFTER, det som saknas nu är märkning av hyllorna för att förhindra framtida missöden :
jag njuuuuter av detta underbara skåp ;)

Jag flyttade ner tjejernas muggar, bestick och tallrikar då dom ALLTID ska ta själva. Nu slipper vi lyfta och greja, nu når dom själva. Varför har jag inte tänkt på de innan???


Jag hittade något att sälja ;) ska sätta in den på tradera i morron, tror ni jag kommer ihåg de??? Man kan ju hoppas haha...
Här är kaffemaskin till salu, HÖGSTBJUDANDE, men MINST 1000:-

köp denna FANTASTISKT super-kaffe-maskin

nu ska jag ringa EWA!!!
hej hopp lingonsnopp va jag är dukti ;)

Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Wow Majsan.... Vad duktig du varit nu =)



Kram

Ewa S har skrivit detta:

Görbra gjort! Dunder!

2008-10-12 @ 20:23:41
Mikael har skrivit detta:

Det har varit himla kul och följa din utmaning, du ä jäla duktig som ordnat det. Det är hel lustigt att dom flesta av oss städar och organiserar våra skåp med en granat typ lol i vanliga fall lol.



Just det med märkning av skåpshyllorna tycker jag är helsmidigt, jag har haft det 6 mån nu för allt papper och räkning jox (även om jag samlar lite av det i bokhyllan å så lol), så man hittar det i sömnen så man slipper att bli galen på det man inte hittar som i normala fall lol.



Liten present läsning som säkert många uppskattar :) Jag hittade det på Autistics.org i går tror jag, synd bara att orginalförfattaren är okänd. Det är väl både på skoj, men med en viss underton av allvar. Men det var ett kul sätt att se det på hehe. En beskrivning av NT folk.



Neurotypical Personality Disorder: motstand.htm" rel="nofollow">http://www.mirhepo.se/mittmotstand.htm



Ibland så blir man väldigt frustrerad av sin situation som jag t.ex ;) Att känna sig avig, utanför och annorlunda. Då kanske det här kan vara en liten påminnelse att "vi alla" är egentligen annorlunda.

2008-10-12 @ 21:43:13
http://www.mirhepo.se är min hemadress
Ulrika har skrivit detta:

WoW. Vad bra det blev. Vilken skillnad. JAg tycker det är så härligt när skåpen blir så fina, nästan så man går och öppnar och tittar bara för att. Ja någon gång eller så, sen har man ju glömt det...

Men sen får man en fin chock när man går dit i ett annat ärende ;-)

2008-10-12 @ 21:47:46
http://nollkollcarlsson.wordpress.com är min hemadress
Micaela har skrivit detta:

Jaaa Majsan! Jag ska komma med ett bidrag snart. Men orka! :P

2008-10-14 @ 17:30:27
http://www.gbgstudent08.wordpress.com är min hemadress
anna har skrivit detta:

du är jätte duktig med din sida.kul läsning. jag är en mamma på 38 år. son med adhd. blev inspirerad av de du skriver.

2008-12-30 @ 17:39:02
http://[email protected] är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen