damptantsutmaning 4 - vecka 42, majsan67

ja, vi rejsar väl vidare tänker jag. Då min hjärna och kropp inte har för avsikt att sova i natt heller... varför sova när man kan fundera ut vilka skåp o lådor man kan tänkas rensa i ;)

Här kommer min nästa veckas utmaning:

(lägg noga märke till mina tidigare försök att bringa ordning och reda genom märkning och uppdelning)

var tänkt som frukostlåda? va hände me den???

Jag smäller till med två lådor denna vecka, va tror ni om de ;)

konserver och -.... hmmm annat

Den där flaskan längst upp i högra hörnet kom jag precis på, var nån sörja jag lurades tro bli omnitent av att dricka. Jag tror bestämt att den är ganska död vid det här laget..... (omnitent??!?!? fråga inte så dumt, inte vet jag va det betyder, men det var alldeles bestämt ett nyord till
psykbryts samling ;) ) Fritt för tolkning ;)

En annan plötslig tanke slog mig. Bor jag i detta hus alldeles själv???
Ja så måste det bestämt vara, för annars hade det ju inte kunnat bli sånt kaos i hörnen och vrår. Då hade ju någon annan i såna fall sett till att bringa lite reda väl??
It takes two to a tango... eller nåt ;)

Alla dunderkommentarer
m i @ har skrivit detta:

Hejsan!

kikar in en snabbis, mycket att hinna i veckan - en sådan där vecka då massa möten ska klaras av och annat viktigt :-) Hoppas du får sova lite snart...



Kram

llLena har skrivit detta:

Hej!

En tuff utmaning:)Kaos i alla mina skåp.

Lycka till ,kram lena.

2008-10-14 @ 10:42:53
http://lenahellstrom.blogg.sel är min hemadress
nethan har skrivit detta:

Hej! Det var ett tag sedan jag var på bloggen. Hoppas allt är bra med dig och din familj. HÄr går vi på sparlåga just nu dvs vi tar dagarna som det kommer så får vi se. Kram till dig

2008-10-14 @ 19:08:22
http://www.metrobloggen.se/atenga.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen