Bippoqueer låser fast folk

Ja i ordens rätta bemärkelse, när vi ändå talar bokstavliga tolkningar.

Nu skulle man plötsligt visualisera "vad är det värsta man kan säga till en psykiskt sjuk människa"

que??? finns det nåt du INTE kan säga som är det värsta?


Man fick faktiskt skriva enbart, men så tacksam jag är för alla tips om olika nymodigheter inom dateriet, så klicka jag länkar och fick då möjlighet att visualisera detta tema.

Vadå EN sak?? Ha, det va det ingen som sa... minsann
Bippoqueer fick gå bet ;)
men shape up you know....

ja just de, doften. KAN möjligen dofter fastna i näsa precis som tankar fastnar i huvet???
Säkert fullt möjligt, men nu går ju gränsen för vad som är fysiskt enomförbart och hållbart...

Dock vet jag. Jag kan se utan glasögon ;)



eeh, läser o förundras.... doften??? se utan glasögon???
Jo men DET kan jag faktiskt, just för att jag vill, alltså se utan glasögon haa...

insåg att mina sista rader var rätt så obegripliga egentligen, men det återkommer jag till i morgon.
Ville bara testa att skita i att tänka på hur andra tolkar det jag skriver *ljuger som en häst pruttar*
Men tant rasch skriver om bokstavlig tolkning, därav mina kryptiska rader... fast jag ljög egentligen ;)

Alla dunderkommentarer
BippoQueer har skrivit detta:

Haha..UNDERBART! Ja, men erkänn att Scrapblog är en guldgruva. Du behöver dock ett komplement som gör att du kan ta skärmdumpar istället:



4-10063246.html" rel="nofollow">http://www.download.com/ScreenHunter/3000-21924-10063246.html



Fungerar TOPPEN- rekommenderas varmt :)

Så kan du låsa fast dig lite där istället ;)



Kram!

2008-10-13 @ 00:55:33
http://bippoqueer.wordpress.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen