DRA ÅT HELVETE!!!!!

ja.... om nu någon känner för just det, så vassego.


Jag ska i alle fall göra de, ja inte åt helvete, men annars så..


Jag känner mig som Jim Carrey,(hur stavas det).... i den där filmen, med den gröna alltigenom leende masken..... ja, jag tänker att den där gröna masken säkert gick sönder så småningom..... dom flesta masker gör ju det.
Man kan bära dom med stolthet ett bra tag.... men nånstans krackelerar dom, och sorgligt nog (eller glatt nog kanske), så går dom inte att reparera.

För varje mask som faller..... är det en mindre mask att bära...

Min undran är..... tar maskerna nånsin någon gång.... SLUT!?!??!?!?

För jag orkar inte bära bär på fler.....

Alla dunderkommentarer
Frk F har skrivit detta:

Om man säger så här då -



Ju närmre du kommer dig själv och ditt autentiska jag, desto mer vinner du och ju mer kommer du att orka. Men det kan ju hända att det sker i otakt med omvärlden och då är det riktigt, riktigt jobbigt!



Släpp inte taget, nån dag hittar du balansen!

Anonym har skrivit detta:

Du har insikt du FrkF! Fantastiskt att du skriver så här till Majsan! Jag är imponerad! KRAM till både dig och Majsan

2008-11-14 @ 08:05:05
Bakombrillorna har skrivit detta:

Det är inte att bära maskerna som är det jobbiga, det är när någon tittar bakom, eller när de inte passar längre och trillar av som är det jobbiga. Det är då man behöver en varm "tyckeom-halsduk" eller en snuttefilt att gömma sig bakom.

Önskar att jag kunde vara lite snuttefilt åt dig. Här kommer några styrkekramar i alla fall!

2008-11-14 @ 08:07:31
http://bakombrillorna.blogg.se/ är min hemadress
Linda har skrivit detta:

Men vännen, måste du bära på en massa masker? Skaka av dig maskerna och var den du är istället.

Jag vet inte riktigt vad som hänt innan ditt inlägg om masker, men en kram till människan bakom masken vill jag ge.Kram

2008-11-14 @ 08:24:19
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress
Lillaviola har skrivit detta:

JAg är till helvetet ett par gånger i månaden...ibland oftare.

Vi påverkas av samhellet att bära dessa masker.Jag har iblad dubbla, om den ena faller av.



Men det vet du väl redan...DU ÄR BÄST! Kram

2008-11-17 @ 09:06:48
http://lillaviola.blogg.se/ är min hemadress
birgitta alvskogen har skrivit detta:

Jag drar nog lite åt helvete varje dag, tror jag.



Det är återresan som är mödan värd...

;-)



kramis!

2008-11-21 @ 21:52:02
http://witchbitch.wordpress.com är min hemadress
Makulerat har skrivit detta:

Jag har också tänkt en del på det med masker. Man behöver ju ha en mask. Det är dumt att visa upp hela sig själv och sina inersta tankar för en främling. Trixet är att hitta en mask som är så nära ens personlighet och så san som möjligt, men som ändå fungerar. Trots att jag inte gillar masker.

Man behöver inte spakla upp sig totalt, men kanske lite fondation så man döljer de värsta finnarna. =)

2008-11-24 @ 12:16:06
http://makulerat.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen