tidig fotovisning ;)

Igår kväll var jag så trött så det inte var sant... 20.45 tog min dag slut och ögonen trilla igen.
Det tar på krafterna att vara själv med alla barnen en hel helg. Jag blir åtminstone totalt däckad...

Nåja, lite kort hanns det med, trots att kameran tuggar batterier av nån anledning.

När solen är stark behövs det glasögon ;)

lillfia med glasöga  storfia med glasöga

Två trötta katter ha vi oxå minsann, det är inte konstigt alls, den lilla katten ränner ju efter oss vart vi än är. Sååå nyfiken o sällskapssjuk, då måste man ju sova in i mellan ,)

mamma katt  vår lilla gosing


Idag är det full rulle... ska köra till gubbens jobb och byta bil med honom, för sen ska jag på möte... o sen på möte... o sen på möte igen ;) håhåjaja...

Så ikväll lär jag nog somna lika tidigt skulle jag tro, om jag nu är hemma tills dess..

ha en soolig dag ;)



Alla dunderkommentarer
Jonna har skrivit detta:

Godmorgon!:)

A har skrivit detta:

God morgon...
Kan förstå att det är tröttande att vara med barnen en hel
helg =) Det är minsann ingen barnlek att hänga med i deras tempo.... Hoppas du får en bra dag trots massa möten =)

2008-05-12 @ 06:33:33
http://amittilivet.blogg.se är min hemadress
jayne har skrivit detta:

Hej på dej
Hoppas du får bra möten nu då!!!
Hur gamla är dina katter?

2008-05-12 @ 09:26:19
Ewa S har skrivit detta:

Underbara tjejer! Katterna är inte pjåkiga de heller:-D.

2008-05-12 @ 14:21:50

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen