skatteåterbäring....

nääää, det fick jag väl inte. Det ska man väl inte förvänta sig när man har sin "lön" från FK...
Iställte får man betala 2500 i rest.... trots begäran om extra skatt. Men varför ska något funka som det ska?? Är ju rätt onödigt...

Men jag fick ändå skatteåterbäring idag ;)
Vår underbart snälla kassör i
Attention Kungsbacka fick klart med alla papper och lösen, så h*n kunde betala tillbaks för en massa utlägg jag gjort.
Så idag har jag varit på Willys och handla MAAAAAT ;) ;) ;) Jag handlade för 2600....

Hela kylen, frysen och skafferit är fyllt...
För en stund åtminstone.


Saker som stör mig idag:
Att inte Taxi Kungsbacka kan köra hem min son från fritids då han glömt sitt taxikort... :(
Att vuxna låter sin egen frustration gå ut över barnen... :(
Att panschis-gubbar/kärringar kör i 30 när det är 50-väg.. :(


Saker som glädjer mig idag:
Att jag har kunnat handla mat ;)
Att förskolan nu börjat servera salladsbuffé, (plötsligen efter mitt utfall) ;)
Att sonens assistent nu fått besked om anställlning, efter mitt besök hos rektorn ;)
Att jag har v'ärldens mest underbara ungar ;)
Att Larry Söder lyssnar och svarar på mina åsikter ;)
eeeh.... och att majsan är så bara bäst ;)

natti natti....



Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

Klart Majsan e bäst! Jag är glad i dag för jag fått min dator. Tyvärr blir åbäket rätt fort varmt men inte så att jag kan steka ägg i alla fall:-D

2008-05-17 @ 08:17:34
Henrik D. Ragnevi har skrivit detta:

Mitt personliga rekord ligger på 1600:- på Willys och då är hela vagnen fylld. Jag har aldrig tidigare fått ett så långt kvitto.

majsan67 har skrivit detta:

Ewa:

visst är det skönt o va bäst, ialla lägen ;)

Min blir oxå tokvarm, men det ska nog va så på den modellen ;) steka ägg är ju faktiskt lämpligast på spisen...



Henrik:

wooow, det var inte dåligt att inhandla sådär mycke till dig själv, eller du kanske skulle ha fest ;)

Oftast ligger jag på 13-1400:-/vecka för 6 pers och 2 katter ;) men nu var det så tomt det kunde bli här hemma, vagnen var rågad..

2008-05-17 @ 15:13:54
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress
lillaviola har skrivit detta:

JAg ska handla idag och jag undrar vad min kasse kommer att kosta. För mig är det plånbokensdag..:-)



Får kolla hur det går och sen ska jag återkomma...

2008-05-19 @ 07:55:33
http://lillaviola.blogg.se/ är min hemadress
Larry Söder har skrivit detta:

Roligt att kunna sprida lite glädje.hoppad det fortsätter med positiva saker i ditt liv.Det är ju vackert väder och det glädjer mig

2008-05-22 @ 10:58:22

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen