min vackra son

Livet är ju sällan som man tänkt sig, det är nog många som kan skriva under på det ;)

Kvällen igår blev då rakt inte som man tänkt, eller önskade heller för den delen.

Det blev ett stort jack i hakan efter konsterna på cykeln.
Dom fick både limma och tejpa ihop honom.
Dessutom hade han skrubbsår på bröstkorgen, bägge axlarna, varav ena axeln är bra svullen.
Han har riktigt lyckats köra hela näsan i backen...

Här är lite bilder på honom..

OBS!!! inga trevliga bilder om du är känslig













Jag är cool ändå ;) ont gör det ändå tramsa går bra ändå ;) ett leende kan man ju kosta på sig

Till skolan skulle han dock, lite fräckt är det väl förstås.
Sen hade han planerat och cykla i eftermiddag i grusgropen..

Nähe då, det blir inget me de. Vi ska till allergimottagningen o sen ska han till fritids.
Nån jäkla måtta får det va. Speciellt som han dragit i bröstkorgen och axlarna.
Tycker nog gott att det kan behövas lite vila.
Mamma är sjåpig, jag vet, men det är det jag är till för ;)

Alla dunderkommentarer
Bakombrillorna har skrivit detta:

Ja, herregud ja. Nerver av stål behövs. Usch! Inte konstigt att du är slut! Sänder över några styrkekramar till dig och en lättnadens suck att det gick så pass bra som det gick trots allt.

Kram

Ewa S har skrivit detta:

Han är ju onekligen sötare utan alla blessyrer. Skickar en cyberkram till både dig och sonen!

2008-05-20 @ 13:39:57
jayne har skrivit detta:

Usch...vilken en.. Men han är söt måste jag säga, med eller utan blesyrer.... En stark kille okså förstår jag.... bryr sig inte om "små sår".

Ja du... att vara mamma är väl en enkel uppgift??!!!

2008-05-21 @ 06:32:37
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
A har skrivit detta:

Hehehe...

Typiskt killar sm minsann inte ger sig för lite sår...Upp på cykeln igen =)

Förbaskat granna ögon han har din kille....

En riktig hjärtekrossare minsann....

Ha en fin dag vännen....

2008-05-21 @ 06:46:59
http://amittilivet.blogg.se/ är min hemadress
Linda har skrivit detta:

Men han är ju söt! Han har så fina ögon att man kan drukna i dem:).Hade jag varit 10 år hade jag varit störtförälskad.



Zacharias hade förra veckan skrapat upp hela bröstet på fritids, något han glömt att nämna, så stackars mamma fick stora chocken när jag såg det på kvällen.

Men någon hjärtekrossare är inte min kille, än så är det bara mamma som gäller:)

2008-05-21 @ 08:26:53
Ulla har skrivit detta:

Mammor får vara sjåpiga! Vilken tur att det gick bra för sonen.

2008-05-22 @ 06:26:10
http://ulla67.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen