målningen är klar ;)

Jag hann !!!
Gårdsfesten är i morgon, och jag var helt säker på att jag aldrig skulle hinna måla klart.
Förbannad över mig själv och att jag skjuter allt framför mig, har jag svurit idag, och undrat i stille sinne VARFÖR jag inte började när jag fick frågan för en sisådär 2 månader sen ;)

Men det gick ju, nu är det bara ett varv kvar med lackningen sen så får det va bra.
Det va den jävligsta skiva jag målat på nån gång. Så taggig, knälig och gropig.
Så jag är inte jättenöjd med bilderna men dom får duga, då det helt enkelt inte gick att måla som jag ville ;)

Inte helt klara, men var tvungen att fota när dom ännu är hela ;)

LIlla goa shrek lilla fru shrek ;)

På eftermiddan har tjejerna haft sååå roligt med dessa skyltar, ni får se varför här nere ;)

min lilla tös är en åsna *fniss* min stora goa åsna ;)

Dom här bilderna är helt underbara ;)

stora starka tjejen mina lilla muskelknutte ;)

Nu är jag trött så jag vet inte vad, sitter o somnar nästan.
Precis när jag skulle lägga av för kvällen, så ringde telefonen, någon vill hämta tvillingkärran jag har till salu i morgon. Oooh shit vad vi for runt för att få ihop alla delar, för inte mste man väl förbereda sånt ??

Jag fick också ett mycket tråkigt besked idag.
Mina tårar sprutade....
Jag orkar inte ta det idag, valde lite bilder i stället ;)

Alla dunderkommentarer
vason har skrivit detta:

Hej! Kom in på din sida när jag sökte på autism. Har själv en snart 15-årig son som är autistisk. Välkommen att kika in på min blogg!



Fina målningar!



vason

Lillaviola har skrivit detta:

Ja,varför ska man gör något i god tid när man kan jäkta.

Ett signum genom livet eller hur?

Hoppas att tårarna inte tar över,vännen.

Kanon fina bilder.

Ha en skön dag. Kram

2008-05-28 @ 07:20:26
http://lillaviola.blogg.se/ är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Underbara bilder och kul att du fick kärran såld:-D. Kramar om en extra kram för det andra du vet.

2008-05-28 @ 11:16:34
jayne har skrivit detta:

Hej

Jättefina bilder!!! Kan förstå att barnen haft kul med dem... hade jag också haft... ha ha ha

Hoppas du tar emot en kram som "tröst" för det som inte var så bra idag.

2008-05-28 @ 21:44:06
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen