Igår blev jag attackerad

Det är alldeles sant, en riktigt skitläbbig anfallare va det också...

Vill ni höra majsan skrika högt??

Här är eländet..



isch isch äckelpäckel attack blääärk malarna anfaller

Såååå läbbig, korten är inte dom bästa, får ingen skärpa i kameran när man tar närbilder.

Jag klappade till den med en flaska tändvätska... yeeerk..

Det dånade om den när den flög på mig, såå traumatiskt.


Nu har jag fångat den tuggande blomtjuven igen. Minsann står han inte och knaprar på äppelträt... fy

äppeltjuv

Sen har den mage och bara stå och blänga på mig, tror minsann den har funderingar på att ta lite syren också, han skulle väl bara våga...

syrentjuven

Dom underbart söta andungarna har jag fångat på bild igen.

Ljuvligt söta är dom..

alla mina ankor dök så det sa plupp

Avslutar med en dialog med minstingen:

Hon krånglar på sig en ryggsäck, kommer ut och säger:

"nu ska jag resa bort"

"jaha, vart ska du resa då?"

"Till Ullared"

"okej, vad ska du göra i Ullared då?"

"jag ska köpa nåt"

"jaha, när kommer du tillbaka då?"

"det vet jag inte, hej då"


Hahaha, undrar just om hon är indoktrinerad av grannen som far till ullared stup i kvarten, så allt barnen får kommer därifrån. Hon har nog hört det ofta, "den här har jag köpt i ullared" så då vet hon att i ullared där köper man saker minsann ;)

Goa unge


Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

Kan du inte förvarna innan du lägger ut så skitläb biga bilder!! Rena skräcken ju. Hatar insekter. Så nu vet du vad du skall skrämma mig med:-D

2008-05-17 @ 15:05:25
A har skrivit detta:

Usch vilken läskig krabat ;) Kanske en ollonborre??? De låter ju jättehögt.

Jag är rätt nöjd med Norman... Bara lite svårt att förstå mig på inställningar... Jag misstänker att sonen surfat på förbjuden mark ;)

Tyvärr är här ingen alls hemma som kan hjälpa mig med tvätten men jag tror jag ska överleva ;)

Ha det fint....

jayne har skrivit detta:

ohhhhhhhh.....fyyyyy va äckligt... blärk.

2008-05-17 @ 18:25:25
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Ulla har skrivit detta:

Jag tyckte jag hörde ett avlägset skrik igår. Det var alltså du L Jag hade oxå skrikit som en tok. Tur att du fick tag på den.

2008-05-18 @ 13:44:27
http://ulla67.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen