Vi måste nog utredas lite mer ;)

Det är nåt allvarligt fel med detta huset...

Igår bad vi store sonen att åka o köpa kattsand.... nån hade glömt o köpa.... *tittar mig omkring*

Vi bad honom plocka upp brorsan på vägen hos hans kompis...
Han kommer tillbaks efter en halvtimme, med brorsans hjälm i handen.

Gubben undra varför det inte var ett huvud och en kropp i hjälmen, var tog lillebror vägen...

Svar:
Men jag kom på det att jag inte visste var hans kompis bodde, och då kunde jag ju inte hämta honom...
Eeehhhh ?!??!?!?!??

Senare på kvällen ringer telefonen, vi är 3 st som springer runt i köket o letar efter telefonen som faktiskt befinner sig i köket, det hör vi allihop...
Tills gubben vråålar, men du har den ju i fickan mänska.....

Japp.... jag hade telefonen i fickan.... oooops....

Sonens data har gått sönder...... sen ett par veckor tillbaks har han tjatat hål i huvet på mig o storebror om att laga den, den går inte att få igång.
Så var den nämligen en gång förut, o då gick det på 2000 o laga den, nåt aggregat var sönder..
Dom pengarna har jag inte nu...
Jag får äntligen storkillen att hjälpa brorsan med datorn, för att slippa tjatet..

Han kommer efter 2 minuter.... KLART!!!...

Men allvarligt talat...


Det e rätt bra o sätta i strömsladden....

moooooohaaaahaaaa....


Fan jag blir så trött .....

Nåja.... nu ska min äldsting köra mig till Nickan.... vi ska surpla vin o kolla melodifestivalen..... jag tror jag ska skråla med i varenda låt...


seee yaaaa



Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

Man har helt enkelt inte roligare än man gör sig.
:-D

2008-03-16 @ 21:05:34
Nickan har skrivit detta:

Lång blir den inte..... men det blir dock en.
Tack för att ni kom, och tack för idag med.....
Ses imorgon!
kramen.


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen