Ur barnamun ;)

Jag undrar varför jag inte haft en sån kategori innan... så mycke kul som kommer ur dom små livens munnar ;)

får väl starta en sån kategori nu tänker ja...

Det smäller till i badrummet förut....
Min 4-åring river ner alla morgonrockar inklusive klädhängare så det dånar....

jag ropar..."vad pyysslar du me"...

jag får svar från köket.... av 3-åringen..

"hon pusslar inte med nånting min storasyster"....

jag kom helt av mig...

4-åringen vrålade förut att hon va törstig, sååååå törstig....
hon ville ha cola..
icke nicke... efter 3 på eftermiddan är det drickaförbud här, allt med socker i är katastrof.... det blir liksom svårt att få i säng dom...

Hon blir erbjuden mjölk eller vatten..

men jag e såååå törsti..... jag e sååå suuugen juuu..

ingen respons....

"min mage säger faktiskt att den behöver dlicka nu, den glåter nu"

jaha... där fick man då för alla gånger man försöker få dom och äta, genom att skylla på att magen liksom blir lessen annars ;)

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen