Klart jag måste ändra i mallarna

suuuck.... blir sååå trött på mig själv, fick nån lysande idé, och jo, det ser väl bra ut vid första anblicken... men sen då... tryck inte på några länkar bara, för då blir de tokigt hahahaha.....

Nu ooorkar jag bara inte mer, får se om jag orkar i morron, eller oxå ändrar jag tillbaks som förut...

hmm.... ni får stå ut, så är det när jag får för mig nåt serni.... kan bli hur knas som helst :)

natti natti... måste springa till kudden, så trött e jag.... gääääsp

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Vad håller du på med???!! Genast tillbaks till den gamla lättlästa bloggen.
Så här vill jag inte ha det.

majsan67 har skrivit detta:

näää... den går väl o läsa???
det kanske ser konstigt ut i din mac *fniss*
jag utgår från min lilla låda, min lilla skärm och då e de jättefint.... alla har väl en likadan data som mig???
inte????
konstigt.... ;)

2008-03-07 @ 06:37:30
http://majsan67.blogg.se är min hemadress
Micaela har skrivit detta:

hiiih. Det ser ut som en npf-blogg. Kaos i våra hjärnor. kaos i våra bloggar ;)

2008-03-07 @ 06:50:19
Perlen har skrivit detta:

Jag tycker det blev jättebra! Mycket lättare att hitta än tidigare.

2008-03-07 @ 08:03:06
Ewa S har skrivit detta:

Men är det öppet för tyckande? Tycker inte jag det är din blogg så du bestämmer. Är du nöjd är vi nöjda. Ha en bra helg!

2008-03-07 @ 17:45:01
Micaela har skrivit detta:

Ja! Precis! det är din blogg och det är din npfblogg :D det handlar ju om npf :D så varför inte liksom?

2008-03-07 @ 20:28:23

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen