Katterna har ADHD

Det finns ingen annna förklaring... JAG BLIR GAAAAALEN..

Ska beställa tid idag för dom små liven... jag kan inte ha dom här längre, dom gör mig tokig...

Mamman är inte bättre hon, fullkomligt galen är hon idag...
Men kaaaan det ha nåt me o göra att ingen fått mat idag???

Näää... så hemsk är jag inte faktiskt, jag vet vad du tänkte.... jag har INTE glömt o köpa mat.
Men nu ska den stora in för kastrering och då får hon inte äta.... o då kan jag ju inte ställa ner mat till dom andra heller... vojne vojne... så nu sitter jag här o katterna flyger över huvet på mig.... det är sant.... tror jag ska hämta en hjälm..... gaaaaaaaah



Alla dunderkommentarer
Nickan har skrivit detta:

skulle faktiskt vara intressant om det fanns någon veterinär som vill forska i om djur kan ha sådana diagnoser.......
Hur lika är dom oss människor??? Det finns ju
döva och blinda hundar te.x, Men hur fanken kan man se om en hund är tex mongolid???
Bred nacke, kort nacke ... kan det då vara en mops kanske.
Nää nu flummade jag iväg igen. Detta var absolut inget illa ment utan bara mer en fundering...
kramen

Ewa S har skrivit detta:

Nickan, Nickan.....

2008-03-18 @ 19:05:34
Ewa S har skrivit detta:

Nickan, Nickan.....

2008-03-18 @ 19:05:42

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen