Jag älskar tekniska prylar ;)

Till min gubbes förtret... hrmpf....

Jag kan gå i timmar i teknikaffärer, data-affärer...
Teknikmagasinet, claes ohlson och hobbex är några av dom absoluta favoriterna...

Huuur mycke kul som helst att fingra på....

Trots att jag inte älskar att stå i köket, så är jag konstigt nog barnsligt förtjust i köksapparater oxå *s*
Jag kan inte hjälpa det, jag är född sån ;)
Var likadan som liten, fingra på alla knappar, läste om prylens tekniska specifikationer, ju mer knappar och lampor som blinkar desto bättre...

Jag menar, alla måste väl ändå bara ha en glassmaskin.... eller???
Eller en bakmaskin... eller en magic bullet.... lalala...
Är väl kanske inte så konstigt att skåpsdörrarna bågnar här hemma *himlar me ögona*

För ett tag sen så hitta jag en måste-ha-pryl..
Det ääär faktiskt inget bra ljud i lap-topar ;)
En extern högtalare skulle väl råda bot på detta ...

image237
Lägg märke till den lilla lampan högst upp. Två flugor i en smäll, både ljus och ljud på samma gång, så man också ser vad man skriver ;)

Denna sötnos inhandlades på Siba.
Jag känner att det var alldeles för länge sen jag inhandlade nåt tekniskt, det börjar klia i fingrarna... får nog surfa runt lite och se vad som finns ;)

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen