Igår tog jag trötthetspris...

Allvarligt talat.... igår slog jag rekord... 20.30 somnade jag med datorn i knät, händerna placerade på tangentbordet....

Är det nåt fel eller??? ;)
Var väl ändå för väl att jag inte tryckte på massa tantgenter när jag sov, kunde ju raderat hela datorn ju ;)

Men som vanligt då slog jag upp gluggarna 5.45....
Fin soluppgång på utsidan... men jag oooorkade inte ta kort idag... o för den delen kan det bli tjatigt med samma motiv oxå hela tiden ;)

Idag ska utställningen vi har på biblioteket plockas ner...
Jag räknar med dig Perlen ;)...
Nickan???

När jag tänker efter är det inte konstigt att jag klubbades isäng så tidigt igår.... först hade jag boendestödet på förmiddan o så arbetsterapeuten på eftermiddan... sammanlagd paus  1½ timme emellan besöken... direkt hämtning av barn efter arbetsterapeuten..
jojo.... det är nog inte konstigt att natten kom så tidigt för majsan igår ;)
image219

Alla dunderkommentarer
Resursbloggaren har skrivit detta:

Hej du stöder väl påskuppropet mot regeringens nya "utförsäkringslag"?

A har skrivit detta:

God morgon....
Kanske har du ett sparat behov av sömn ;)
Som kommer nu.... Så kan jag ha det i perioder.
Hoppas du får en bra dag =)

2008-03-28 @ 07:15:03
http://amittilivet.blogg.se är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

men dom säger ju att man inte kan spara sömn ;) och ta igen den sen... men ja undrar jag... för periodvis är det helt åt andra hållet... nåja.. vem har sagt att nåt ska va lagom ;)

2008-03-28 @ 07:57:00
http://majsan67.blogg.se är min hemadress
Emelie har skrivit detta:

Fan, hur går det till? Jag vill också somna tidigt och vaknai ottan! Iallafall få testa på det lite oftare. Nästan Mission impossible. Men det är ju så när man har mycket runtikring sig, det tär på energin. Enda gången som jag somnar tidigt är när jag har föreläst, på scenen får jag en kick men sen känner jag mig helt klubbad. Kramis!

2008-03-28 @ 10:11:20
http://metrobloggen.se/psyknalle är min hemadress
Moa har skrivit detta:

Ibland kan minsta lilla bara däcka en ,men med två besök på samma dag förstår jag dig. Det BLIR jobbigt.

2008-03-29 @ 15:41:19
http://dampmorsan.blogspot.com/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen