Himmelsblått

Man kan fota rakt upp i himlen oxå ;)

Nu när gubben har sett mitt nya specialintresse att fota allt som går.... så börjar han prata om annan kamera... ;)

Fast får nog sälja lite annan skit först.... för o få pengar....

Här är himlen idag

   

Alla dunderkommentarer
vicke har skrivit detta:

Sådana bilder tar jag ofta också, dina är jätte fina, jag har en ny inne i min ösmoblogg just nu
Vicke
Svar: Nej, jag har inga planer med en diktbok, men jag funderar över en barnbok, jag har börjat lite grann med den nu

Kerstin har skrivit detta:

Härligt med ditt fotointresse! Vacker himmel du lyckats fånga på bild! Förut ägnade jag mycket tid till min
kamera och fotade allt jag såg i princip,hahaha. Nu har mina andra intressen tagit över
och dessutom köpte jag en ny kamera och ångrar nu att jag inte satsade på en digital...Vem vet, jag kanske återgår till fotohobbyn igen så småningom...Det var fina bilder du tagit i alla fall! Att ha en hobby är en avkoppling och ljusar upp vardagen lite...Ha en bra dag!

2008-03-23 @ 11:56:14
http://tankeverkstaden.blogg.se är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

vicke:
ska genast "springa" o kolla din bild ;)
Va spännande med barnbok, säg till när du ger ut den, köper den direkt... tror den blir kanonbra ;)

Kerstin:
jag har för många hobbyssar bara *s* jag byter dom som andra byter underkläder...
Det är otroligt kul att ta kort, ännu roligare om man har en kamera som kan fånga det jag ser.... men dom går ju o klatscha till i photoshop ;)

2008-03-23 @ 12:56:21
http://majsan67.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen