Vad händer på blogg.se????

Hade gjort en rolig design till "någon" hehe

Men vad jag än gör för ändringar i mallarna så händer ingenting!!

Nu är jag vansinnig och får nog lägga ner verksamheten för idag.

Ska på bröllop sen, har INGEN lust. Men jag är väl tvungen att lyfta ändan ur vagnen nu.

Det börjar kl 5, ska hinna tvätta, duscha och göra iordning tjejerna oxå.

Bra att ta med sig dom för då kan jag åka hem tidigt. Jag kör idag ,)

Kanske funkar det att ändra malla senare ikväll.....
I´ll be back..

Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Nu fixar jag utmaningen.....

Busvisslingar har skrivit detta:

hoppas att du får en fin dag då


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen