utmaning från jayne

Igår fick jag en utmaning av Jayne
Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
♥ Ringa försäkringsbolaget
♥ RInga facket
♥ åka till bvc för MPR-vaccin för tjejerna
♥ åka till MC-donalds som belöning
♥ Ta emot anticimex för hjälp med myrstack
 

Vad gjorde du för 10 år sedan?
♥ Kämpade som bäst som ensamstående, för en dräglig tillvaro för mig o mina pojkar 


Ställen du bott på?

♥  Föddes i Karlskrona bodde där ett par år. Flyttade sen till göteborg och bodde där till jag var 26, då vi hamnade i Halland, och där finns jag nu ;)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

♥ Betala av lånen på huset
♥ Ta med familjen på en låååångsemester lååångt bort
♥ Köpa städhjälp, strukturhjälp, avlastning och avlösning
♥ Hyra in någon som gör klart hus och trädgård
♥ starta eget för familjer med npf

Personer du vill veta mer om:
Mammamumrik, Frk F, Tant Rasch, Bakombrillorna, Cyberspunken, A mitt i livet


Alla dunderkommentarer
Tant Rasch har skrivit detta:

Nuru majsan har jag svarat men jag har nog glömt skriva att det var dig jag fick utmaningen ifrån, ilar tillbaka

A har skrivit detta:

Jag gör den i kväll.... Hinner inte nu =)

Får bara låna datorn på nåder ett par minuter nu ;)

2008-06-27 @ 16:15:29
http://amittilivet.blogg.se/ är min hemadress
jayne har skrivit detta:

ah va kul.. jag missde ju att man skulle utmana 6 personer.. ha ha ha..som jag läser...hrrrm.



Ja du.. jag menar också att pappan visar sin son dåliga värderingar, vi som vuxna måste sätta gränser. Visa barn att man inte behöve rgöra dåliga saker tillbaka..oavsett vad..så kan man själv vara en bättre människa.



ha en bra kväll

2008-06-27 @ 19:03:58
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Bakombrillorna har skrivit detta:

Så - nu har jag svarat. Den j#%£a metrobloggen ville inte ta texten först. Jag fick göra om det fyra gånger innan den publicerade inlägget. Men nu finns det där.

Ha nu en skön kväll!

Kram

2008-06-27 @ 19:58:32
http://metrobloggen.se/bakombrillorna är min hemadress
Cyberspunken har skrivit detta:

Så.. nu är det klappat och klart! =)

Hoppas att du får en nice helg!

2008-06-27 @ 23:03:41
http://cyberspunken.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen