TACK dunderbar...

Fick en kommentar under inlägget Tävling, som gjorde mig extra nyfiken.

Jag följde länken, och nu är jag uttorkad. Jo, det är sant, tårarna har sprutat på mig, sprutat av både gapskratt så jag knappt fått luft, och av sorg över en människas livsöde.

Texterna på sidan, lämnar plats för mycket eftertanke. Man stannar verkligen upp, och funderar på livet.
Så mycket glädje, så mycket sorg...

Så MYCKET jävlar anamma och energi.

TACK så mycket dunderbar för att du delade med dig.
Jag kommer att besöka din blogg igen.

Din sida och din blogg berörde mig så djupt, så jag vill länka till dig i ett inlägg.

Kämpa på, och hälsa Pernille ;)

Dunderbars hemsida

Dunderbars blogg

TACK dunderbar återigen, för du har gett mig en stund med goa skratt, och gråt. En välbalanserad stund av både livets goda och mörka sidor. Det var precis vad jag behövde.
Nu ska jag sova ;)


Alla dunderkommentarer
Busvisslingar har skrivit detta:

den sidan ska jag titta in på

Christian har skrivit detta:

Hej på dig!!

Shit vad du gjorde mig rörd, glad och ja...jag kan inte sätta ord på de underbara känslor du väckte inom mig...

Jag har nyss haft det lite jobbigt ute med hur folk behandlar mig...

Sedan kommer jag in på din blog och läser det du har skrivit om mig..

Jag blev så glad.



Jag hoppas du ska veta att jag finns här för dig, jag förstår att du har det lite jobbigt med allt som ska ordnas med mer...

Jag har det inte så lätt jag heller, men jag har verkligen växt som person av allt jag varit med om.



Känner du att du behöver prata med någon så är det bara att kontakta mig.



Ha det bra!!!

2008-06-22 @ 16:10:26
http://dunderbar.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen