Strul med mallar

Jag kollade runt lite och fick veta att fler har problem med uppdatering av mallar. Jayne skrev om det i en kommentar längre ner.
Jag hittade ett tips, skriver man ett nytt inlägg när man uppdaterat, så uppdateras samtidigt mallarna.

Verkar ju hellöjligt att behöva göra så, har man inte behövt förut. Får hoppas det är tillfälligt.

Men nu så har jag då fått till min design till en "hemlig" vän ;)

Vi får se om personen kräks eller gapskrattar..... förmodligen det sistnämnda ;)

Här hittar ni den i alla fall

http://majsan67.blogg.se/testing/index.html

Alla dunderkommentarer
vicke har skrivit detta:

Jag tittar in för att önska dig en trevlig sommar.

Vicke


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen