ny bloggdesign, mallar funkar inte

När jag kom hem efter bröllopet så började jag om med att försöka lägga upp min hemskt lustiga design.

Men det vill sig inte, jag ändrar i mallarna men det händer ingenting på sidan. Nu är det bäst jag lägger ner det, innan jag blir VANSINNIG!!!

Men i alla fall, jag slänger in en bild på hur den ser ut lokalt i datorn då, varför det inte funkar att lägga upp den är en gåta jag inte orkar lösa nu.

Jag har gjort den till någon jag känner, hihi.... jag tror nog att personen vet vem den är, när h*n ser den.. hahhaaaa

Så här ser den ut så långt ;)

design till

Vad tror du om detta ? *fniss fniss*

Alla dunderkommentarer
Sandra har skrivit detta:

Åh, vad läcker! :D

Förresten i bärbara datorn ser din sida ut som den ska med alla ramar på sina platser osv. Fint fint!


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen