Hämnden på assistenten ;)

Den fick vi igår hehe..

Sonen pepprade henne med softairgun hela dan för en kvarsittning han hade fått haha..
Sen tvingade vi på henne o hennes man varsin våtdräkt och så körde sambon ut med dom, för nu skulle dom åka gummiring.

Jag var kvar hemma ifall barnen skulle vakna.
Jag satt på bryggan med dunjacka och benen invirade i en filt.
Jag skrattade så jag grät.
Hennes gubbe lyckades inte sätta sig i gummiringen, än for han baklänges med benen i vädret, än framstupa.
Jag lovar det såg så jädra roligt ut.
Deras son filmade spektaklet, och han filmade sin mamma minst lika mycke. Tårarna rann, hon fick ingen luft som hon skratta åt gubben.

När det var hennes tur så lyckades hon sitta kvar tills linan sträcktes så for hon baklänges hon med. hahaha
Men sen jäklar fick hon till det och åkte en bra runda tills hon trodde hon skulle få wiplash och släppte taget. Det blåste en del kan jag säga, så vågorna var inge kul ;)

Vi åt sill o potatis, min minsta och jag under ett paraply, hon iklädd pälsmössa och vinterjacka. Men nähä, är det midsommar äter vi ute minsann ;)
Vi fick faktiskt ge upp till slut, det skurade inte, det ÖÖÖSTE ner.

Middan fick vi inte förrän strax före tolv på natten, ja ni vet, det där med planering då *harkel*
Hade inte assistenten satt fart på oss hade vi nog fortfarande inte fått mat *himlar me ögona*

När vi satt o åt blev hon så full i skratt, för det hon fick höra när hon anställdes för sonen.
Rektorn hade sagt till henne, att du vet inte vilken familj du har fått på halsen.... fyyyy

ja hujedamej, stackars henne ;)
skååål då säger hon sen, nu skulle rektorn se oss... mohahaha...
ja fy hundan vilken hemsk familj hon har råkat ut för ;)

Vi lär väl få tillbaks med råge för våra upptåg igår.... vi är bjudna till dom i augusti....
tur dom bor i lägenhet, det kan väl inte hända så mycke då va?
hmm om man nu inte tvingas ta balkongvägen in klättrandes på väggen ,)

jag skall ju söka kontaktperson till bägge pojkarna. Jag har frågat henne om hon kan tänka sig detta, och hon har sagt ja ;)
Jag kanske skall söka en själv, så kan hon va min kontaktperson oxå.. haha...

Hon vill så gärna göra något för oss, hon sa att hon vet att hon skulle kunna hjälpa oss att få ordning..... hon tittade på mig, för du majsan... så här kan ni inte ha de....
Hon sa dock att vi faktiskt håller rent, för skitigt är här inte, men stökigt är det... nähä.... har jag aldrig sett ;)

Alla dunderkommentarer
Sandra har skrivit detta:

Åh, vad bra att ni får ha kvar henne på något sätt! Låter som ni hade en toppen dag dessutom!

jayne har skrivit detta:

oh..vilken härlig människa..

känns härligt att läsa detta inlägg...

Hoppas verkligen att det blir bra för er..att ni

får en toppenassistent nu, och verkligen får rätt stöd och hjälp!!



Ja..du..jobbig familj.. ha ha ha...men varfär måste man vara det??

2008-06-22 @ 11:13:12
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen