Gör om mig

Ett inlägg till bara mig har Miccan gjort ;)
Hon la lite bilder som jag kunde välja mellan för att göra om henne.

Det är ju så fantastiskt roligt så det gjorde jag så gärna.

Och så här blev resultatet:
(jag har frågat om jag fick lov att lägga upp dom här, och det fick jag)

FÖRE:

miccan innan förvandlingen


EFTER:

Efter förvandlingen

Säg till om ni behöver en ansiktslyftning ;)

Alla dunderkommentarer
jayne har skrivit detta:

ha ha ha ha..så roligt...kommer skicka foto helt klart...lovar!!!!

A har skrivit detta:

Hahahaha... VAd gulligt ;)

2008-06-18 @ 20:18:53
http://amittilivet.blogg.se/ är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Ja det gulliga är ju att Miccans hemliga dröm är att vara blondinhrm harkel host. AJ nu fick jag en hård smäll:-D

2008-06-18 @ 20:25:25
Micaela har skrivit detta:

mutter mutter mutter



Mamma du dum

2008-06-18 @ 21:46:59
http://www.gbgstudent08.wordpress.com är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Visst mi darling. Kram till både dig och Majsan för bilden är döläcker faktiskt:-D

2008-06-18 @ 22:08:22
majsan67 har skrivit detta:

haha, ni e ju för sköna ;)



Såna här projekt är livsnödvändiga för mig, när det stormar för mycket. Det är avkoppling och jag kan släppa allt runt omkring. Sen är det förstås väldigt roligt oxå ;)



jayne:

jag ser fram mot ett foto, ska bli såå kul att få förvandla dig. Vad jag nu ska förvandla dig ifrån, för jag vet ju inte hur du ser ut ;)



A:

ja som du ser på följande kommentarer så var det nog så lagom gulligt asg

jag visste viskar att miccan hatar rosa, så dom tonerna var ju nödvändiga hihi



Ewa:

haaa, ja nog fattar jag att det var just det hon INTE drömde om, och just därför, så var jag bara tvungen, hehe. Annars blir det ju liksom ingen förändring. ;) och jag tycker faktiskt själv, att bilden är jäkligt läcker ;)



Miccan:

mammor SKA vara dumma, det vet du väl. Dom är gjorda för att vara jobbiga och dumma, det ligger i generna ;)





2008-06-18 @ 22:35:46
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen