Favorit i repris ;)

Igår hade vi kalas för minstingen. Och självklart ville hon som syrran ha rosa potatismos ;)
Mamma ordna gärna. Det är kul med rosa mos, men äta det kan man då rakt inte, för det är ju väldigt läbbigt.

gubbe med rosa hår

Det var ju fotboll tydligen i lördags, då kom grannen ut i halvlek. Var ju bara tvungen att ta lite bilder ;)
Ansiktena har jag suddat ut, vill inte lägga ut bilder på andra hur som helst.
visst är dom coola ;)
Den goaste katten i världen har vi. Han är väldigt speciell. Kolla in stilen ;)

ligga på rygg o bli kliad ;)
Nu ska jag rusa. Var på premiären på mammografi kl 10 i morse, hem som ett skott och hämta sonen som skulle klippa sig klockan 11.
Nu ska jag själv till sjuksköterskan kl 13.
När är det semester????

Alla dunderkommentarer
Sandra har skrivit detta:

Vilken härlig gubbe, en sådan ska jag nog överraska mina grabbar med. Hahaha!

Ewa S har skrivit detta:

Hurra för dina underbara ungar MEN ryys vilken färg! Välkommen in i mammografiklubben! Jag är dock tacksam för den efter förra årets eskapad där med operation och rubbet så ta inte bort den för vem vet hur min bröstcancer hade slutat om inte mammografin upptäckt den så tidigt!

2008-06-16 @ 13:49:06
Perlen har skrivit detta:

Katten ser ut som om den har drunknat...



2008-06-16 @ 21:42:20

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen