Det kom ett mail

Fick mail från specialpedagogen på skolan.

Hon skriver såhär :

Nu är ni välr riktigt stolta över M:s prestation i skolan?!  Att bli diagnostiserad i nian och ändå gå ut med så fina betyg är en enorm prestation och något som man inte får uppleva så ofta som lärare.

Jag är oerhört stolt över honom. Mot slutet blev det lite mycket för M men även det funkade ju. Helt otroligt. Under de sista veckorna kom han och jobbade på otroligt bra i svenskan på både håltimmar och efter skolan.

Även med hemkunskap. Hälsa honom från mig. Det är verkligen en superduktig grabb ni har. Jag hoppas att han kommer att trivas på gymnasiet och att han kommer att finna många nya vänner.



Jaa, mamma är superdupermegastolt. Vad annat kan man va ;)

Så här blev betygen.

Bild G
Engelska VG
Hemkunskap G
Idrott G
Matematik VG
Tyska G
Musik G
Biologi MVG
Fysik MVG
Kemi VG
Geografi G
Histora G
Religion G
Samhäll G
Slöjd G
Svenska VG
Teknik VG

Klart jag är stolt *snyft*

Alla dunderkommentarer
Sandra har skrivit detta:

Förstår att du är stolt! :)

Lillaviola har skrivit detta:

Klart du är stolt! Jag ber dig MVG för att du kämpar på så....En inspirationkälla för en annan vilsen mamma.Kram

2008-06-17 @ 14:22:51
http://lillaviola.blogg.se/ är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Du har en till här som är stolt över er! Nu har jag varit så arg och bölat så mycket i två dagar så nu bölar jag för jag blir glad för hans skull! Kram

2008-06-17 @ 15:19:08
Ewa S har skrivit detta:

Du har en till här som är stolt över er! Nu har jag varit så arg och bölat så mycket i två dagar så nu bölar jag för jag blir glad för hans skull! Kram

2008-06-17 @ 15:19:23
Busvisslingar har skrivit detta:

ni ska vara stolta

Fredetta har skrivit detta:

Strålande jobbat av sonen - och strålande jobbat av dig som har stått på dig och stöttat honom!



Det är bara att gratulera och hoppas att det går lika bra på gymnasiet.



Kul att ni fick positiv feedback från en lärare så där - helt apropå.

2008-06-17 @ 22:34:27
nethan har skrivit detta:

Jag får tårar i mina ögon, jag förstår din känsla. Sug på karamellen för den är god. Kram

2008-06-18 @ 09:07:31
http://www.metrobloggen.se/atenga.se är min hemadress
jayne har skrivit detta:

Grattisss

Klart du är stolt.. klart att han är stolt!!! TJOHOOOO....hatten av för er!!

Vet att ni kämpat...så ni är mer än värda allt detta. Och vilka fina ord hon skrev!!!

2008-06-18 @ 16:18:50
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen