Det blev ett långt bröllop

Gubben är inte hemma ännu :(

Och jag är så glaaaaad att jag var hemma kvart över 8 igår. Även om jag sovit oroligt i natt, så mår jag friskt ;)

Halv 2 i natt fick jag ett sms från gubben, dom var på väg till akuten.
Kl  3 ringde han från Sahlgrenska.

Hans kusin fick ett par rejäla sparkar och troligen är nåt eller fler revben knäckta.
Nu för en kvart sen hade han åtminstone fått röntga, men dom väntar fortfarande på svar från läkarn.

HUR kan det ta sån tid??? Okej, det var mitt i natten, men det spelar ju ingen roll om man kommer in på dan, det tar ju för fanken åtskilliga timmar i alla fall, oavsett om det är mycke folk eller ej.
Kan nån förklara hur arbetsgången går, hur det kan ta sån tid?
Man kan ju få sitta med sitt barn på akuten 10-12 timmar innan man får besked. Det är helt orimligt.

Han som sparkade kusinen igår var brudens son. Jävligt moget att förstöra sin mammas bröllop.
Innan sparken hade han gett sig på andra, någon hade han flugit på och sänkt till golvet med mängder av slag så han badade i blod.
Till sist skulle kusinen, som är STOOOOR, inte tjock, men stooor lägga sig på honom så det kunde få ett stopp.
Men killen hann tyvärr måtta ett par rejäla sparkar innan.
Festen tog slut efter det, alla åkte därifrån, var ingen som ville vara kvar.
Undra om hon är glad på sin son idag??
Gubben och kusinen med sambo var oxå på väg hem.
Men plötsligt kan han inte ta ett steg, han har så jädra ont så tårarna bryter fram.

Då bestämde gubben att det fick bli akuten. Det finns ju andra delar av kroppen som kan tagit skada.

Jag hoppas det inte är nåt allvarligt.
Jag väntar på besked...



Nu är dom på väg hem. Det syns inget på röntgen, verkar "bara" vara en rejäl smäll.
Men dom kan inte utesluta inre skador. Det är ju bara fördjävligt, att såna bråkstakar ska få ställa till det så här :(

Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Usch vad tråkigt....

Att förstöra så för sin egen mamma =(.

Jag avskyr slagsmål.....



Hoppas du får en bra söndag.....

jayne har skrivit detta:

Men oj.....Vilken fest...

Ja du...man undrar ju hur man som mamma hade mått idag...och som son...usch usch...



Sjukvården ja...du... man undrar!!!Allt jag säge rjust nu om detta... hi hi hi



designen.. är jättefin! Jag har förstått att ingen kan ändra i sina kodmallar och så..jag har försökt lägga in besöksräknare..men det syns inget och tydlen har andra liknande problem...så ngt är det.



Toppnoveller...ja jag gissar också att de lurat till sig besökare..och får pengar på ngt sätt...

Sånt gillar jag icke!!!



Kram på dig

2008-06-29 @ 10:12:19
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Sandra har skrivit detta:

Fy fan... Hoppas din mans kusin mår bättre snart. Hur kan man förstöra så för sin mamma?! Helt stum..

2008-06-29 @ 11:11:44
http://barnstugan.wordpress.com är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Nej fy vad knäckande! Hoppas gubben din i alla fal känner sig hyfsad idag!

2008-06-29 @ 11:36:14
Ewa S har skrivit detta:

Nej fy vad knäckande! Hoppas gubben din i alla fal känner sig hyfsad idag!

2008-06-29 @ 11:36:26
Busvisslingar har skrivit detta:

vilka idioter det finns, tur att det gick bra iaf

Lillaviola har skrivit detta:

Tänk att vissa bara måste slåss. Fasiken vad trött man kan bli...

Hoppas att läget är ok idag.

2008-06-29 @ 19:55:28
http://lillaviola.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen