stopp i katthult

gjorde oss väldans sena hem. har kanske 45 min kvar, me hemskt trötta ungar, o en sur tonåring på station i gbg efter visit hos sin pappa. vi får plocka upp honom på stn hemmavid, vi kan inte åka så långt me alla, säkerheten går före. jag får besöka alla bloggar när ja har en dator, de går för segt på denna.. see you sen...

Alla dunderkommentarer
NADIA har skrivit detta:

Snygg blogg!

jayne har skrivit detta:

Hoppas ni kommit hem nu.Pratade med syrran innan om Vimmerby... de hade haft trevligt trots vädret..... Lilla systerdottern hade fått prata med Pippi.

Ja du... jag ska försöka överklaga. Vi har fått bevlijat hjälpmedel för 40 000 från Folksam så...

Vi står på väntelista på BUP... så har ingen handledare där.

Vad heter er klocka??? Skolschema.. kan man lägga in det...kan man nog ja..när jag tänker efter.. jag har< lagt in det som larm... måste kolla upp det...

Ha en bra natt nu..kram

2008-07-20 @ 23:37:37
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
tuta har skrivit detta:

självklart säkerhet först. bloggarna finns nog kvar =)



sv- hahaa, aah, jepp, ja måste nog de. fast... inte första gången ja åker på en smäll.. hahaa =P what are frends 4? =p

aah, kanske ska ja göra de, tipsa alla botoxare.. starta en blogg om miiina modetips.. Misslyckad botox mm.. =p hahaa

2008-07-21 @ 00:02:58
Karin Ekeblad har skrivit detta:

hahaha, riktigt så illa är det inte. Jag glömde bort att jag la ner den i väskan,eftersom att den togs upp och ner därifr¨ån innan jag hann åka hemifrån :D

2008-07-21 @ 00:55:12
http://karinekeblad.blogg.se/ är min hemadress
C.V har skrivit detta:

hoppas att du får en fin start på veckan

Ulla har skrivit detta:

Jag klarade mig utan datan i nästan två dygn, men hade abstinens efter bara en timme. Hade funderingar på, som du gjorde, blogga från mobilen, men jag klarade mig. Ha det bäst!

2008-07-21 @ 12:18:04
http://ulla67.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen