Naturbilder - regnbåge

Någon saknade mina bilder ;)
Jag har inte orkat på ett tag, men jag får väl bjuda på ett par stycken då då ;)

Regnbågen är otroligt vacker, och kameran åker fram varenda gång den tittar hit. Hur många regnbågsbilder ska jag spara på tycker ni ?? hihi

Här kommer i alle fall ett par av dom, tänk inte visste jag att skatten vid regnbågens slut kunde ligga i en båt???
Ett jäkla jobb att jaga efter den ;)

jag ska jaga skatten ;)

KOlla in, ser ni två regnbågar ??
Lite fläckar på bilden, då det tvunget skulle regna samtidigt ;)

undras om du ser dubbelt ;)

SEn måste jag bjuda alla insektshatare på lite matnyttigt.

Jag älskar inte alls spindlar, långt därifrån. Men dom är allt bra fräcka, tycker ni inte ;)

tsssss, nu TAR jag dig ;)

Det får va allt för idag,.

Försöker få sonen att gå och lägga sig NUUU ,för jag e dödstrött. Men snacka om o va seg......
ZZZZZZZZZZZ natt i natt

Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

Ja! kuul! Halleljuah vad jag gillar dina bilder:-D

2008-07-29 @ 23:01:15
Vaniljis har skrivit detta:

Spindlar är väl nyttiga? Har man mycket spindlar i en källare så har man inte problem med mögel har jag hört. För det gillar dom inte... ;)

C.V har skrivit detta:

fina bilder som vanligt

Linda, Jojje och Milou har skrivit detta:

Tjenare Majsan!!!

Det har hänt mycket på din hemsida sen jag var här senast, FÖRLÅT för att jag inte är inne oftare...

En sånn person som ni ska gå till fram till jul skulle jag åxå behöva gå till, det hade ju varit helt underbart att kanske få lite hjälp på vägen med mina problem, jag känner inte att jag hinner med att allt som ska göras...

Ja ja man kan inte få allt!!!

Ha det så bra!!!

Massa bamsekramizar Linda.

2008-07-30 @ 20:32:15
http://bloggis.se/andersson är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

Men du Linda ;) du kanske skulle börja med att dra ner på tempot liiiite granna hihi



Du behöver inte be om ursäkt för att du inte varit här på länge... harkel jag har liksom inte kikat in till dig heller så särskilt mycke ;)



jag kollar in snart, måste skriva nåt surt här först...

2008-07-30 @ 20:42:20
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress
Caroline har skrivit detta:

Rengbågsbilderna är fina. Men spindlarna? Ew. Hittade en stor en i sängen häromdagen. När jag beskrev det för en annan tjej på min våning så sa hon att det måste vara plast spindeln som nån springer runt och skrämmer folk med. DEN RÖRDE PÅ SIG! Gah. Det är en väldigt död spindel. Inte visste jag att jag var tvungen att flytta till Australien för att lära mig hur man dödar spindlar.

2008-07-31 @ 03:50:25
tuta har skrivit detta:

vackert! =)

2008-07-31 @ 12:52:49
http://metrobloggen.se/tutas är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen