Det här är lillsnabel ;)

lillsnabels resa

Jag hittade denna helt ljuvliga pellefant inne hos
Bloggoraklet

Den vill åka på en låång resa runt bloggvärlden. Nu har han hamnat hos mig. Jag ska vårda han ömt, hålla han i famnen.
Det bästa med denna lilla är att han är alldeles tyyyst ;)

Jag kan ha honom bredvid mig när jag sitter vid datorn, han behöver aldrig bajsa, aldrig äta, tjatar inte, han är helt enkelt bara ljuvligt tyst och go ;)

Han ska hjälpa mig, att påminna mig om att jag behöver ta lite tid för mig själv. Det får bli hans mission hos mig ;)

Gå in till Bloggoraklet och ta med dig honom till dig oxå

Alla dunderkommentarer
Sandra har skrivit detta:

Vilket perfekt mission! :)

BloggOraklet har skrivit detta:

Tack för att han fick komma till din blogg, jag har ett inlägg och en länk inne hos mig nu


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen