Har någon provat-.....

att vara uppe nästan hela natten.... sova ett par timmar för att vakna...... och ha MAGSJUKA!!!!

Nä fyyyyy fffff....... Jag orkade inte ens sätta på min dator...!! Trots att jag kunde ha datorn på magen o inte behövde resa mig..... men det GICK inte....

Jag var helt matt, HELA dan låg jag.....
Orkade på sin höjd gå upp o hämta nån dricka..... peta i mig lite youghurt.... sen fick jag kasta mig i sängen igen....
så då vet ni, hur dålig jag va,....... orkar inte majsan sätta på datonr..... dååå är hon sjuk...

Minsta tjejen fyllde ju blöjor på löpande band i lördags förmiddag...... det bara rann rakt igenom.... och trots massor av desinfektionsmedel på både handfat, toa och händer, så klarar jag mig inte...

Och jag som ALDRIG blir sjuk..... bläääää..

Idag mår jag betyldligt bättre, men är helt utmattad.... orkar knappt stå på benen idag heller...Funderar på om jag ändå ska släpa mig till willys??? Kanske är en dum idé.....  Man MÅSTE ju inte åka o handla om man inte mår bra, fast det står så på schemat....

Och snigeln...... ja, svaret va ju 7 dagar då.... varför minns inte...... eller jo va det så att efter 7 dagar är han redan uppe o kan inte åka ner den natten.... eller nåt...

fast min snigel.... han e uppe efter 2 dagar.... han startade nämligen från 5 meter, när han trillade ner så hamna han på en liten avsats i brunnen 5 meter ner.... så då kryper han 3 meter dag 1, faller ner 2 på natten......
då har han 4 meter kvar..... dag 2 så blir de 3 meter till...... faller 2 på natta..... men då har han ju 3 meter kvar???

va fan.. aah.. jag menar ju förstås att mitt svar skulle va 3 dagar då.... hmm..... för sista dan så kryper han dom sista 3....
eller oxå..... tar det 1 dag.... om han startade 3 meter ner.... .. hur man nu vill ha de :) :) :)

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Och Zacharias kräktes inatt:(

Och du ska INTE till Willys. 48 timmar kan du smitta efter att du slutat kräkas eller göra det andra.

Ewa S har skrivit detta:

Sympatikramar istället för att du fick gliringar från ett visst annat håll:-D. Hoppas ni rider ur den här stormen. Kommer programmet imorgon eller nästa vecka?

2008-01-28 @ 20:15:18
Nickan har skrivit detta:

men herregud på dej själv...!!!!!!
Jag skämtade ju bara, det va jättesynd om dej att du blev sjuk. Visst kunde vi fikat utan dej, men du får ta det som en komplimang istället för att gruffa......
krya på dej!

2008-01-28 @ 22:59:54
http://Nickanpickan.blogg.se är min hemadress
Perlen har skrivit detta:

Magsjuka toppar min värsta lista. Hoppas du har blivit bra nu.
Jag är väldigt nyfiken på programmet. Du ropar väl till när det kommer?

2008-01-29 @ 10:54:01

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen