elitgymnast...

DET ska min yngsta dotter bli.... preciiis som mamma minsann..

joho... det ääär faktiskt sant, jag HAR varit elitgymnast... även om nu ingen kan tror de.... hmmm...
kolla bara här....


jomen....

i alle fall så tränar min dotter hårt på sin blivande karriär som elitgymnast...
Man kan inte sitta i soffan... näää varför kan man inte bara stååå???

Idag gick hon baklänges i soffan.... stannar inte när ryggstödet tar emot.... gör en frivolt bakåt över ryggstödet.... men njeeeet... lite grann har hon kvar innan hon är fullärd..... hon slår inte runt helt...
(man ska liksom landa på fötterna är det tänkt)
men hon har ½ varv kvar innan hon lyckas me det.... hon landar upp o ner... på huvet...


en duktigt stor röööd bula, en röööd kind har hon nu min lilla docka... och mamma... hon nästan dog...
jamen man blir ju så rädd att man blir förbannad...... förjordat att ungen aldrig kan va still... KAN hon nånsin lära sig att sitta i soffan??!?!?

suuuck...... inte konstigt att vi jämt o ständigt har ett vakande öga på henne... SIIITT ner.... GÅ NER från bordet..... alltmedan ungen har ett lurigt flin på läpparna o ögonen strååålar.....

vojne vojne....... återigen... ÄR hon inte väldigt lik sin yngre bror????

näe... hon är sig själv helt enkelt... och sådan är hon... full i bus.... och gör aldrig som man säger......

förresten kom jag på en grej som man ofta får höra..... "barn gör inte som man säger, dom gör som man gör"
men hallå..... jag hoppar minsann aldrig i sofforna.... varför gör ungen de då???


Alla dunderkommentarer
Nickan har skrivit detta:

Ja, men varför ska man sitta i soffan, vem har bestämt det egentligen????. Hoppa i soffan och sitt på mattan ,Man får inte roligare än man gör sig.....
Kan förresten tänka mig en liten Majsan för ca 38 år sedan som inte heller kunde sitta stilla, så det så!!!!!!!

Ewa S har skrivit detta:

ASG. Nu har du avslöjat dig Majsan! Vi som känner dig tror inte du hoppar i soffan vi VET att du gör det. Min stora tjej hade tre hjärnskakningar, en skallfraktur, div blåmärken + att vi var storkonsumenter av plåster i alla former. MINST ett paket i veckan gick det. Mitt hjärta satt aldrig på plats. Det var i halsgropen jämt. I badet hoppade hon högst ifrån och längst. På Liseberg skulle allt det värsta åkas. Hon BLEV bra. Men det var en tuff tid......

2008-01-05 @ 09:18:54
http://skewaewa.blogg.se är min hemadress
Micaela har skrivit detta:

Låter väldigt likt min syster.

2008-01-07 @ 18:24:36

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen