aj aj aaaaaaj

mitt huve......
image142

Alltså den där Nickan..... tvingade i mig massa vin.... förstår inte hur nån kan vara så grym alltså..... men sjunga kan hon minsann... hahahahahaaaa......

Jag vann i bowling.... hehe..... över Nickan´s gubbe.... hohoooo...... jomen det är inte lätt o va kille i denna världen...
image143

okej...... lika elak idag är jag... hihi.... bjuder på min egen brain oxå.... (men den gäller bara idag) ;)
image144
den där stora runda där.... huvudvärks-generator.... jo... den skriver jag under på nu....

TACK FÖR EN UUUNDERBART ROLIG NYÅRSAFTON!!!!

God Fortsättning ni alla glada därute!!!

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Bla,bla,bla..nä, jag är inte sotis;)

Jo, jag fick se rakter, för många och för nära.
Jag slockanade som en stock kl 01 men är lika trött för det.

God fortsättning!


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen