nybörjarfullsize...

Sonen tjatade ikväll om att vi skulle köpa ett biljardbord... jojo... för vilka pengar då...

men mamma det är inte alls dyrt, kostar bara femtonhundra spänn...
javisst va, för ett barnbord ja, men ett riktigt i full storlek går lös på en 30 000 kr....

nähä.... säger sonen... det finns såna där nybörjarfullsize....
queeee????

Alltså jag har skrattat åt detta i ett par timmar nu... o egentligen fattar jag inte vad som är så roligt, men vilket jäkla ord.... ny-börjar-full-size...

naturligtvis var jag tvungen att undra om det bordet hade 14 hål istället för 6 *asg*

nähä.... ett ny-börjar-full-size biljardbord har korgar under hålen.... o dom blir fort fulla när man spelar... så därför heter det då så....

då tyckte ju hans korkade mamma att man faktiskt kunde altinera lite när man spelar, man behöööver ju faktiskt inte pricka i samma hål varenda gång, på så vis blir ju inte korgarna fulla..... ghgnghghghhghahahaaaa

Ursäkta..... hahaaaa.... kan faktiskt inte sluta fnissa åt detta.... fattar fortfarande inte vad jag tycker e så kul... men han va bara sååå skön när han beskrev detta bord med så fint namn...

nu ska jag sussa natten...

naaaajti naaajti

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen