Jag sover för lite....

jooo, det fick jag höra av min gubbe idag..

Jag klagade ju bara lite över min helt obegripliga trötthet. Jag har varit helt dödstrött den sista månaden...
Jag står nästan och somnar när jag lagar mat på eftermiddan.... det är helt orimligt.

Jag har undrat, har jag för lite mediciner, har jag för mycke mediciner.... vad är det frågan om...
jag har dragit ifrån mediciner, jag har lagt till mediciner, diskutterat detta med min sjuksköterska, läkare, arbetsterapeut... men jag blir fan inte klok på varifrån tröttheten kommer....

I eftermiddags var jag helt förstörd.... det kändes som jag skulle dö allra minst, visste inte var jag skulle ta vägen....

Efter ett snack med gubben där han gjorde mig uppmärksam på att jag nog behövde sova lite mer än 5 timmar/natt, så bestämde jag mig för, att i kväll så stänger jag datorn senast 21... o sen så är det natten...

Jamen... hallåå... visst tittar du på klockan nu...?? eller hur, aha.... inlägget skickas tja... kvart över elva...

Men nu var det såhär... att assistenten ringde, och jag var faktiskt helt enkelt TVUNGEN att prata med henne i 3 timmar.. jamen det måste ni ju förstå.... vi har ju världsproblem att lösa..

Men tänk va bra... nu kunde jag ju skylla på henne.. hoho.... ja, så orsaker till att jag inte sover kl 9 ikväll är för att assistenten höll mig vaken... hehe..

Jamen nu har vi ju lagt på för en dryg timme sen.. men herre nån... jag måste ju ta igen all förlorad datatid nu ju.... eller????

Inte??? Måste man inte de..... jamen allt jag missat då?? Det kanske raderas i en oväntad serverkrasch när månen landar med jorden, och hur i jösse namn ska jag då klara mig om jag missat att läsa och skriva på alla bloggar??? Fast när jag tänker efter så bryr jag mig kanske inte så mycke om jorden krockar med månen.... längre... det gör nog ingen.... *s*

Men jösses så djup jag blev....
nu ska jag bara.... surfa till Ewa... nickanpickan... miccan..... carro..... linda...... virrikokko.... eeeh... bakombrillorna... tjatta med micccan... tja..

kanske hinner jag sova mellan 3 och 5... eller vad tror ni ;) ;) ;)

natti natti


Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

Snälla! Lyssan på gubben din! Vi behöver dig! Bränn inte ut dig! Kramar!

2008-02-21 @ 07:54:56
Perlen har skrivit detta:

Din gubbe har bra koll ibland!
Jag vill också ha någon som ringer från skolan och bryr sig om min son. Jag är grön av avund.
Som vanligt tror man att om man inget hör funkar väl allt, eller?
Sov gott nu.

2008-02-21 @ 09:24:21
Nickan har skrivit detta:

Jaa men du, jag har en lösning på din trötthet.
Du har hlt enkelt umgåtts alldeles för lite mig ett energiknippe som mig...... (skämt) Nä lite alvar kanske. helt klart för lite fika....
kram!

2008-02-21 @ 17:17:41

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen