En skola för alla....

Är det en utopi.... eller fullt möjligt???

Jag börjar för första gången på allvar tro, att det är fullt möjligt....

Idag kom yngste sonen hem med ett svenskaprov..... Jag fick nästan andnöd, av glädjen och se hans resultat....

Jag vet inte vad maxpoängen var, och det spelar inte alls nån roll i sammanhanget.
Men sonen själv sa att det var 30p, bara för att den som alltid får alla rätt på proven hade just 30 p....
Sonen hade 28,5...........

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han är sååååååå braaaaaa!!!!!!!


Man har gjort precis det som jag TJATAT om i alla år.... bortsett från hans funktionshinder, i detta fallet dyslexin och tittat på hans KUNSKAP.......
Han stavar som en kråka ;) MEN han kunde svaren och det är ju just det som är viktigt.

En STOOOOOR eloge till lärare som jobbar på detta vis, så även våra barn kan få en chans att lyckas någon gång....
Han är sååå stolt, han bara ler.... och han är GLAAAAD idag,,... väldigt glaad.... (läs högt i taket-glad... phu)



Självklart så får han denna av mamma *snyft*

image199

Alla dunderkommentarer
Nickan har skrivit detta:

Du, glöm inte att du också ska ha en sådan medalj. med ett stort MVG på. Så det så......
Jag har skrivit om liknande på min priv. blogg.
kram!

Ewa S har skrivit detta:

Guldmedalj till er bägge håller med Nickan!

2008-02-28 @ 20:59:35
bakombrillorna har skrivit detta:

GRATTIS! Vad roligt!

2008-02-28 @ 21:17:20
http://metrobloggen.se/bakombrillorna är min hemadress
A har skrivit detta:

Det måste kännas helt underbart =) Grattis till sonen =)

2008-02-29 @ 07:12:15
http://amittilivet.blogg.se är min hemadress
Inga M har skrivit detta:

Grattis till Er båda! För jag antar att Du har ett finger med i spelet också och har stöttat honom på vägen.

2008-02-29 @ 08:20:15
http://inga.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen